Tja… Marktplaats is ook wel DE plek voor dit soort dingen….
Ik zag laatst ook zoiets vreselijks op Marktplaats! Ik ben nogal een dierenvriend dus dit brak mijn hart! Het ging zoiets als:
“Wegens opknappen tuin konijn met mooi hok overcompleet”
Ten eerste het woord ‘overcompleet’ doet mij denken aan een servies of zoiets wat je dubbel hebt, geen dier. Ten tweede klikte je de foto aan, zag je de stumpert zitten in zijn ‘mooie’ hok….. De bodem van dit mooie hok was gemaakt van gaas! Het hok stond op poten en onder het hok was een bak geschoven die de ontlasting opving. Lekker makkelijk voor deze dierenvriend, want je hoeft nu natuurlijk alleen maar die bak af en toe leeg te gooien. Je zag sneeuw op de achtergrond en deze foto dus deze is dan waarschijnlijk ook gemaakt met die enorme kou van een paar weken terug. Konijnen kunnen prima buiten hoor, en ontwikkelen ook wel een flinke jas maar helemaal niets om in weg te kruipen met die kou? Dat kan echt niet!! Waarschijnlijk had ie ook kapotte pootjes want als hij constant op dat gaas zit…..
We hebben met een paar mensen van t konijnen prikbord nog geprobeerd 'm daar weg te krijgen maar dat is niet gelukt… Die man zei steeds dat ie al verkocht was. Ook mijn vriend heeft nog gebeld met de smoes dat ie het konijn cadeau wilde doen aan zijn vriendin als verjaardagscadeau, niks…….
Het is NOGAL off topic maar ik moest t toch ff vertellen…. Je wilt niet weten wat er allemaal op dat Marktplaats verkocht wordt joh, niemand die t controleerd!
Dus ook DE plek voor die miepen om cursussen aan te bieden…. Adverteren is gratis of hooguit 5 euries ofzo. Print zelf een certificaatje uit en je hebt weer iemand blij gemaakt, en vooral jezelf natuurlijk want vaak durven ze ook nog wel te vragen voor hun diensten hoor! 200 euries is niks! Ach ja joh….. Je houdt t niet tegen, kon dat maar he?
Groetjes, Danielle