`kaartjes

• tinkie

hallo allemaal

ik heb 2 weken geleden 2kortingkaarten van b2b gekregen en van de week

zat er ook nog 1bij de profnail

mijn vriendin kan helaas niet mee dus heb ik er 2 over

wie kan ik er blij mee maken

groetjes tinkie

• Danielle kvk

Heel lief van je Tinkie maar ze zijn adres of persoonsgebonden heb ik gelezen… Je hebt dus niets aan die andere 2 kaartjes! Staat ergens hieronder een topic over die kaartjes.

Groetjes, Danielle

• Isabella

Hoi,

Het enige wat je dan zou kunnen doen Tinkie! Is dat je je adresgegevens meestuurd. Want ze worden aan de kassa gecontroleerd. Maarja aan de andere kant snap ik ook wel als je dat niet zou willen.

Adresgegevens: dat is dat witte velletje papier waarmee je de profnail ontvangt

Groetjes,

Isabella.

• Laura

Hoi,

Als je toch je adres gegevens wil geven dan wil ik die kaartjes wel, maar snap het ook als je het niet wil doen hoor!

En hoeveel wil je er voor hebben?

Groetjes Laura

• Esther kvk

als je je visite kaartje erbij doet is ook goed.

ik heb nl. dat witte blaadje per ongeluk weggegooid en doe er dus gewoon mn visite kaart bij

Esther

• Risje

Hoi Tinkie,

Ik wil ze ook graag hebben. Bij de profnail kreeg ik maar een registratie nummer voor een kaartje. Er is een hoop onduidelijk.

Mijn collega schoonheidspecaliste wil graag met mij mee.

Ik hoop dat ik ze van je kan kopen.

GRoetjes

• lokje KvK

Dames, Ik heb het net even geprobeerd met mijn B2B van de Prof.

Voor de duidelijkheid: ik heb eerverleden week al kaarten besteld via internet.

Ik heb ingelogd op voorverkoop en heb geprobeerd een kaartje te bestellen. Nou moet ik zeggen dat ik WEL het zelfde adres heb gebruikt, maar een andere voorletter en een ander Email adres.

Ik kwam tot aan het betalen: DUS JE KAN HET PROBEREN.

Maar ik weet niet wat ze doen bij de beurs ingang. Je loopt de kans dat als je je 2e boekje weg geeft, dat dan alles van je geregistreed staat en dat je zelf de volle pond moet betalen.

Misschien niet leuk voor de dames die geen kaartje hebben, en het is echt niet mijn bedoeling om de zaak hier een beetje op te ruien, maar het zou toch heeeeeeeel lullig zijn voor diegene die zijn 2e boekje weggeeft. Want dan moet zij de volle pond betalen.

• tinkie

en als ik nou gewoon bij de kassa de kaartjes koop voor de gene die ze nodig heeft

en dat die genemij dan gewoon 9 euro geeft voor het kaartje

ik hoef er verder niks voor te hebben

desnoods spreken we af bij de kassa

maar ik hoor het wel

groetjes tinkie

• lokje KvK

Dat is de oplossing!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tenminste, als je alleen gaat.

• tinkie

yep ik ga alleen ,mijn vriendin heeft afgebeld, maar ik vind het helemaal niet erg om alleen te gaan lkr op me gemak van lings naar recht snuffelen

ik ga zaterdag en ben vanplan om er om 9;45 te zijn

groetjes tinkie