Hoi hoi,
Gisteren komt mijn klant die al 4 jaar bij komt met een heel leuk verhaal.
De vorige keer in het weekend van deze klant en net na een nabehandeling met een leuke nailart ging deze klant naar een discotheek. Waar ze vervolgens aangesproken werd door een meisje goh wat heb jij mooie nagels waar laat je dat doen..
waarop mijn klant haar mijn kaartje overhandigde. Toen zei ze nee ik hoef geen kaartje hoor want ik ben zelf nagelstyliste en ik wilde jou juist mijn telefoonnummer geven.. want ik ben denk ik goedkoper dan jouw nagelstyliste want ik vraag maar voor een set gel/acryl euro 25,00 en voor een nabehandeling euro 15,00.
Waarop mijn klant reageerde: sorry maar ik heb geen interesse want ik zit prima waar ik nu zit en daar betaal ik graag iets meer voor. Waarop dat meisje vervolgens sjagarijnig reagereerde: nou dan niet.
Maar om een lang verhaal kort te maken, zakt je broek nou niet af van dat soort meisjes.. meisje die klanten van andere stylisten op deze manier proberen in te pakken met een lage prijs.
Sorry maar dit moest ik even kwijt.. het wordt echt hoog tijd dat ze er eens wat aan gaan doen.