"Naildate" deel 2

• Danielle kvk

Hoi meiden!

Aanstaande zaterdag gaan we naar de beurs…. Wie van jullie gaat ook die dag? Ben wel benieuwd naar jullie namelijk! Kunnen we misschien gelijk de agenda's naast elkaar leggen voor die ‘nailart date’? Anders komt t er nooit van en da's zonde…. Vond t een leuk idee van Marianne!

Groetjes, Danielle

www.bisjoe4joe.nl

• Nagelstudio Beauty By Me (KvK)

Ahhhhhhh wat jammer!

Ik kan deze keer niet naar de beurs toe en loop dan de “date” mis…

Echt geen andere oplossing?

Vond een dagje nail art op geschikte locatie ook wel een leuk idee… ;-)

Als dit weekend toch de date gaat plaats vinden, is het misschien leuk om fotootjes te maken? Zet ze op je site of verstuur ze per mail… Leuk!

Alvast veel plezier!

Groetjessssssssss

• Danielle kvk

Dat doen we zeker! We houden je op de hoogte hoor! Ik ga in elk geval met Esther, en wie weet zien we de rest daar ook en dan vergeten we je zeeeeker weten niet met t dagje nailarten hoor! Leuk!

Groetjes, Daan

• Marianne kvk

Hoi Daan,

ja balen, ik kan helaas niet naar de beurs, echt ik baal hier wel van. ik hoop dat we snel een andere datum kunnen prikken, gr.Marianne :(

• Esther kvk

ik ga ok beursen!!!

met een of andere meut van Bisjoe 4 Joe!!!! hahahahaha

nee hoor hartstikke gezellig.

elkaar leren kennen via de prikborden en nu supervriendinnen en collega's…

heb heel veel zin in de beurs.

en ik wil ook zeker op naildate.

we moeten er maar eens echt werk van gaan maken vindne jullie niet?

Es

• Danielle kvk

Heeee meut 2! Lees t net pas! Hihihi! Nee, inderdaad heel tof dat wij elkaar zo hebben leren kennen! Volgens mij moet ik gewoon al die mailtjes van toen wij elkaar net konden uitprinten, heb ik gelijk genoeg behang voor mijn nieuwe huis!

Tot morguh! X