verkoopadressen voor sieraden gezocht!

• Merle

Hallo nail/hair-stylisten,

Ik produceer hele mooie & bijzondere sieraden (in dezelfde stijl als Otazu/Dolce Luna) en ben op zoek naar verkooppunten in Noord/Midden Nederland!

Wil je je salon wat extra allure geven en daarbij er ook nog eens leuk bijverdienen, dan kan ik wellicht iets voor je betekenen!

Alle sieraden zijn bewerkt met echt Swarovski Crystal, hebben een zeer exclusieve uitstraling en zijn natuurlijk allemaal nikkelvrij.

Indien je serieuze interesse hebt, kan ik je wat foto's met prijzen toemailen.

Met vriendelijke groeten, Merle

info@merledesign.com

• Danielle kvk

Jeetje Estheeeeeeer! Dat wij hier nog niet opgekomen zijn…. Hahahaha! Misschien een idee om op Curacao langs wat salons te gaan!

Groetjes, Daan

• Merle

Lieve Daan,

Er zijn echt nog salons, zelfs in Amsterdam, zelfs mijn eigen nailstyliste (tot voor kort!), die nog geen sieraden verkopen! Dus Curacao blijft voorlopig plan B….

Persoonlijk langsgaan doe ik graag, maar zeg nou zelf, dit prikbord is toch ook een makkelijke weg! Ik begrijp dat het misschien irritant wordt voor jullie (sorry), maar ja, wie niet waagt….

Groetjes, Merle

• Danielle kvk

Nee joh!! Zo bedoelde ik t helemaal niet hoor! Zo zit ik nie in elkaar meis…. Veel suc6 hoor!

Groetjes, Daan