Hoi Risje!
Ik heb ook wel eens afspraken af moeten zeggen de afgelopen tijd omdat ik zwanger ben en heel veel last heb van misselijkheid en andere kwaaltjes… Ik moet dan echt niet denken aan dat heen en weer geschud met vijlen! Bweh!! Ik krijg gelukkig heel veel begrip van mijn klanten hoor! Gewoon bellen en de situatie uitleggen, ze doen er bij mij niet moeilijk over in elk geval!
Ik heb laatst wel iemand af moeten bellen die minder blij was…. Mijn vader was op vakantie in Almelo toen ik gebeld werd door zijn vrouw dat pa een herseninfarct had gehad… Hij lag in t ziekenhuis in Almelo en kon niet praten en zijn rechterkant bewegen…. Ik schrok me rot, ben halsoverkop in de auto gesprongen en richting Almelo gescheurd. Toen bedacht ik me dat ik een klant had staan die avond! Dus ik haar direct gebeld (Was ongeveer 3 uurtjes voor de afspraak) en het verhaal uitgelegt dat mijn vader net een herseninfarct heeft gehad, enz enz. Begint ze toch te schreeuwen: “JAAAAAAAA, MAAR HOE MOET DAT NOU MET MIJN NAGELS, EN ZE ZIJN HARDSTIKKE UITGEGROEIT, BENGELEN OP HET RANDJE!! BLA BLA BLA….” Dus ik haar nogmaals heel rustig uitgelegt wat er aan de hand was want ik dacht die heeft me niet verstaan, zegt ze: “DAAR HEB IK TOCH GEEN BOODSCHAP AAN, IK WIL GEWOON MIJN NAGELS GEDAAN HEBBEN, WANT HEB ZATERDAG EEN FEEST!” (Het was woensdag….. Toen heb ik gezegd dat nu mijn hoofd niet stond naar dit gesprek en dat ik haar zo snel mogelijk zou bellen, en dat het vast wel goed zou komen voor haar feest zaterdag.
Maar van binnen ontplofte ik! Waar haaaaaaal je het lef vandaan op zo'n moment he? Voor een stel nagels??? Het grappige was dus dat ze vrijdags is geweest en haar nagels gewoon 3 mm. uitgroei hadden, er was nix aan de hand Nog geen luchtrandje NIX! Sommige mensen…..
Groetjes, Danielle
Ps: Met mijn lieve vadertje is alles goed gekomen hoor! Hij heeft er niets aan over gehouden, het bleek een Tia te zijn geweest (Licht herseninfarct) omdat hij binnen 24 uur al zijn functies weer terughad.