Nog steeds geen boekje!!!

• Laura

Hallo Dames,

Ik heb dus nog steeds geen boekje of een nummer ik ben al bijna 3 dagen aan het mailen met die mensen die daar over gaan maar zaterdag zou ik naar de beurs gaan en dat kan dus nu niet en ik ga echt niet de volle mep betalen.

Dus dan moet ik maar weer een half jaar wachten!!!

Ik baal hier echt van!

Maar jullie in ieder geval heel veel plezier op de beurs en laat even weten hoe het was.

Groetjes Laura

• Danielle kvk

Hoi Laura!

Bel dan even, dat is toch directer en sneller dan wachten op een mailtje als je haast heb? Enne, ook al heb je geen korting kan je toch ook lekker gaan? Het scheelt dan wel iets van 13 euries ofzo bij de kassa maar dat verdien je weer op alle kortingen die je krijgt bij de meeste groothandels die er staan. En ook de demonstraties is toch al leuk om te zien?

Het is zijn geld echt wel waard hoor, voor een kaartje Efteling betaal je tegenwoordig ook al zo'n 25,- dus….

Groetjes, Daan

• Laura

Ja je hebt ook wel gelijk, maar ik had ongeveer uitgerekend wat ik kwijt zou zijn ( dat is natuurlijk altijd weer anders haha) maar ik ga samenwonen en we zijn nu alle meubels aan het bestellen en dat kost best veel geld!

en ik zou een vriendin meenemen en die vind het ook erg veel geld!

Maar ik kan nu wel proberen of ik wat meer kan sparen en dan over een half jaar gaan, dan kan ik nog meer uitgeven!! :)

Groetjes Laura

• Danielle kvk

Ja, dat kost inderdaad ook hoopies roepies! Maar je hebt dan ook wel een heel mooi doel voor ogen he? Samenwonen… Leuk joh! Veel plezier met meubeltjes uitzoeken en de mensen die wel naar de beurs gaan van t prikbord zullen vast wel verslag uitbrengen hier, kun je toch n beetje meegenieten!

Groetjes, Daan

• Laura

Dank je wel!

Heel veel plezier allemaal.

Groetjes Laura

• Indy

Hoi meiden,

Als het goed is.. is er vaak eind mei ook nog een beurs in hardenberg

• yvon kvk

Ja, en deze is ook erg leuk. Maar ook niet makkelijk om binnen te komen. Met je kvk bewijs in iedergeval wel. maar je moet dan van te voren contact opnemen met Hardenberg, zo kun je dan op de lijst komen. En sommige bedrijven sturen een uitnodiging naar je toe!

Op deze beurs is eten en drinken gratis. Hij is niet zo heel erg groot, maar wel bere gezellig!

groetjes Yvon

• Sylvia

Wat is de data van de beurs in Hardenberg?

En hoe kan ik exact aan kaarten komen en wie weet wat de kosten daar van zijn?

Alvast bedankt,

Groet Sylvia