Gelders Opleidingsinstituut Arnhem

• Vivian (toekomstig leerling all-round

Hallo Allemaal,

Mijn naam is Vivian en ik heb me nu eindelijk aangemeld voor dit prikbord, erg leuk en leerzaam. Ik ben mij aan orienteren welke opleiding het beste voor mij is.

Mijn eerste keus is om de all-round opleiding te gaan volgen aan het

Gelders Opleidingsinstituut in Arnhem.

Hier wordt lesgegeven door Janneke Griffioen en gewerkt met het merk Trosani. De opleiding duurt een jaar. Zijn er stylistes op dit prikbord die hier hun opleiding hebben gevolgd en hun ervaringen hiervan aan mij willen vertellen? Of die met het merk Trosani hebben gewerkt of nog steeds werken?

Alvast bedankt voor jullie eventuele reacties,

Groetjes Vivian

• lokje KvK

Volgens de site duurt de opleiding 16 dagen. Je zal wel een jaar moeten oefen om examen voor het VAKOS te mogen doen.

• Isabella

Hoi Lokje,

Een all-round cursus nagelstyliste bij Trosani gaat ook vaak in modules. Je hebt de module gel,acryl,nailart,manicure,anathomie en pathologie. En als je al deze modules hebt gehad, dan ga je op voor het landelijk exame van het Vakos. En als je slaagt voor al deze modules, dan krijg je van het Vakos een deurplaat! Vakos is een heel bekend orgaan in de schoonheidsbranche.

Maar die opleiding duurd nooit geen jaar hoor!

Ja misschien als je al die modules uitsmeerd, want zo'n all-round opleiding is heeeel er duur! Ik was alleen al voor mijn module gel 1200 euro kwijt.

In juni ga ik de module anathomie en pathologie doen, want dan start die cursus weer bij Janneke Griffioen.En dan ga ik in september op voor mijn Vakos certifikaat!

Groetjes,

Isabella.

• Vivian

Hoi,

Ik ben vanmorgen naar het gelders opleidingsinstituut geweest en heb me ingeschreven voor de opleiding all-round nagelstyliste!

Ik begin eind augustus met de opleiding. De opleiding duurt een schooljaar waarin 5 modules worden behandeld, inderdaad zijn deze modules uitgesmeerd over een heel schooljaar!

Ik heb er erg veel zin in en kan haast niet wachten.

Isabella hoe vind je de lessen van janneke? en het merk trosani, want ik begreep dat je de gel al hebt afgerond?

• Rieneke (in opleiding)

Hoi Vivian,

Ik ben vorige week gestart met de opleiding manicure, bij Janneke Griffioen in Utrecht.

Ik ga de allround doen (dagopleiding) en deze duurt in totaal 17 weken.

Janneke is goed, vind ik, en duidelijk.Gisteren hebben we de hand- en armmassage geleerd, en dan moest je de grepen ook op haar tonen. Ze laat het jou dan ook voelen en de modellen ook zodat die ook kunnen zeggen of het goed voelt.

Ze heeft heel veel geduld met de cursisten.

Ik heb er veel plezier in.

Groetjes Rieneke

• Vivian

Hoi rieneke,

leuk om te lezen zo´n reactie!

ik wens je veel plezier en succes met je opleiding.

enuh…… we zullen elkaar vast nog wel tegenkomen op dit forum.

groetjes vivian