DE BEURS!!!!!

• Patricia Kvk

Hallo Dames,

Vandaag ben ik voor de eerste keer naar de beurs geweest…. Ik was er al om 10 uur, dus erg vroeg…. Ik vroeg me alleen maar 1 ding af… WAS HET GRATIS OFZO?? Het was zo onwijs druk!!!! Allemaal dames met koffers (had ik dus weer niet aan gedacht! Blond he!) die als aasgieren tekeer gingen zeg! Maar uiteindelijk heb ik hele mooie spullen gekocht, en is mijn bankrekening geplunderd!!!!! Volgend jaar ben ik zeker weer van de partij!

Hoe vonden jullie het??

groetjes,

Patries

Nagelstudio Patricia V.

• Lizzy

hoi,

ik ben ook vandaag geweest en net als jij: blut blut blut!

heel veel spulletjes gekocht. het was idd heel erg druk (ondanks die 10 euro voor het parkeren tsssssssssssss) maar in de loop van de middag werd dat wel heel veel minder.

groetjes, lizzy

• Esther kvk

ben ook geweest en vond het weer te gek….

dat gevoel overheerste inderdaad de drukte warmte en krengerigheid… hahahah

jongens jongens, er lopen meiden rond die een ander echt niks gunnen.

de stand van mey was echt volgeladen!!!! gelukkig zijn wij later teruggekomen en ging het wat beter.

heb wat demo's bekeken en vond dat erg gaaf.

en ja… heb natuurlijk ook weer veel meer uitgegeven als ik wilde…. dat wordt weer flink nagelen… hahahaha

maarre…september weer he…

en in oktober 21 22 23 is het in de evenementenhal in rijswijk ZH.

heel rustig maar wel gezellig en wat het leuke daar ook is, ze lopen er rond met hapjes en drankjes, dat hoort er allemaal bij.

Esther

• jolanda in opl.

Hoi ik ga morgen naar de beurs en ja voor de eerste keer dus zijn er nog speciale dingen waar ik echt even moet kijken waar van je zegt dat moet je gezien hebben of van daar heb je echt wat aan of die heeft echt een goeie stunt!

Ik hoor het graag van jullie…

Groetjes Jo