Ik zoek een collega nagelstyliste omg Zoetermeer

• Sandy's Nails

Hallo,

Ik ben op zoek naar een nagelstyliste uit Zoetermeer of omgeving die het leuk vind om elkaars nagels te doen.

Ik vind het geweldig om de nagels van klanten te doen, maar mijn eigen nagels lukt wel maar ik vind het een rotklus.

Ik heb begrepen uit de vele forums waar ik regelmatig kom dat dit gevoel bij de meeste nagelstylisten speelt, dus waarom dan niet elkaars nagels doen?

Mail me maar als je interesse hebt.

Groetjes Sandy

www.sandysnails.tk

• carolien

Hoi Sandy,

ik wil je wel helpen hoor, ik ben nagelstyliste en heb een salon aan huis en ik woon in Ypenburg (Den Haag) dus dat is ongeveer een kwartiertje rijden.

Mischien kan ik wat voor je betekenen.

Mijn nagels hoef je niet te doen want ik kan het wel bij mezelf.

Groetjes Carolien

• Sandy's Nails

Hoi Carolien,

Bedankt voor je reactie.

Waar het mij om gaat is dat ik een styliste zoek die het ook vervelend vind om haar eigen nagels te doen en dat we op die manier elkaar kunnen helpen en elkaars nagels kunnen doen. Het gaat er niet om dat ik mijn eigen nagels niet kan doen en iemand ervoor zoek, ik vind het gewoon irritant om bij mezelf te doen. Het duurt lang en het werkt niet lekker. En als je dan bij elkaar de nagels doet kost het ook niets, want ik wil natuurlijk niet betalen voor mijn nagels als ik het zelf ook kan doen.

Ik hoop dat ik een beetje duidelijk overkom zo.

In ieder geval bedankt voor je reactie en succes met je sallonnetje!

Groetjes Sandy