Hi Danielle,
Ik hoor het wel hoe het verder is gegaan.Want ik neem aan dat je wel je berichten hier blijft plaatsen .Of is het niet zo?? Ik wil graag horen hoe het met je daar gaat.
Groetjes,Nashendra
Ja, absoluut! Ik was ook al van plan om een website te maken ipv steeds mailtjes met je belevenissen naar vrienden en familie te sturen. Ik wilde n soort online ‘dagboekje’ maken. Kan ik er foto's enzo op zetten en dat soort dingen. Thanks voor je adviezen he! Enne, als ik je nog wat wil vragen roep ik wel op t prikbord!
Groetjes, Daan
Hey Danielle,
Ik heb echt superveel foto's, maar mijn website is nog niet online, ga vandaag een domeinnaam aanvragen en ik hoop dat ie er dan binnenkort opstaat. Zodra ze er op staan laat ik ze wel kijken. Jij komt ook uit limburg he? Ikke ook, in sittard
groetjes en succes in soesterberg!!! (moet ik binnenkort ook naartoe voor de cursus) doei doei!
Hoi Danielle
Ik begrijp dat je of met een marineman of een mbk 'er naar Curacao gaat? Of heb ik het mis? Mijn man zit ook bij de marine en men heeft al een paar keer gevraagd aan mij of we ook niet voor 3 jaar naar Curacao willen. Want, en hier komt het: er zijn geen goede nagelstylistes te vinden??????? Die hollandse marinevrouwen
(getrouwd met een marineman/mbk'er) willen een marine-vrouw/mbk-vrouw hebben die hun nagels doet. Dus…. ga in iedergeval je advertentie ophangen bij alles wat maar met marine of mbk te maken heeft! Kantine's, bij boten, officier-toestanden, noem het maar op.Wedden dat je zo een klantenkring heb!
Heeeeeeeeel veel succes!!!
Groetjes Yvon
He Yvon!
Grappig dat je t MBK kent! Ik ben zelf MBKertje (=Marine Beveiligings Korps) geweest en zo heb ik dus ook John leren kennen. Hij moest elke ochtend zijn pasje door mij laten checken! Hihi! Anyway, het MBK zit niet op Curacao hoor! Was t maar waar…. Daar hebben ze particuliere beveiligers van een bedrijf uit Curacao. Ik wil inderdaad ook op de kazerne flink klanten gaan werven… Ik laat John strakkies overal flyers neerleggen, en ik ga flyers in de bus gooien in Julianadorp (DE Marine wijk in Curacao) en eigenlijk overal waar ze ze maar willen hebben. Die Marine vrouwen dat loopt wel denk ik,en vooral als ik jou zo hoor! (Ik krijg er steeds meer vertrouwen in dat t gaat lukken daar! :-) Maar ik wil ook zo graag die Antiliaanse vrouwen als klant! Lijkt me echt tof!
Groetjes, Daan
www.bisjoe4joe.nl
Hoi Susan!
Ja, ik woon in Maasbracht maar ik kom uit Leiden. Mijn vriendje is n Limburger, dus zo ben ik verzeild geraakt in ‘Limboland’. Ik haal ook vaak mijn spulletjes in Sittard, bij Magic Nails. Wel een mooie stad hoor, Sittard! Oude stad en dat geeft me altijd n beetje ‘thuis’ gevoel! Leiden is ook zo'n oude stad. Monumentale gebouwen enzo, net als bij jullie. Het is me goed bevallen hoor, Limburg! Leuk ook joh, dat carnaval! :-) Was mijn 1e X en dan ben je je wel heeeeeel bewust van je belachelijke outfit! “Als mijn vriendinnen in Leiden me toch zo ziiiiiieeeeen……..”
Groetjes, Daan
Yvon, dat kan echt niet! Ik heb ruim 4 jaar bij t MBK gezeten en wij zijn toen flink bezig geweest om ook uitgezonden te worden naar Curacao maar dat is uiteindelijk niet gelukt. Het feit is, dat het MBK een burger korps is binnen de Marine, dus dan zijn dit soort dingen gewoon niet mogelijk. Ik heb net ff de wacht gebeld op Vliegkamp Valkenburg om t nogmaals te checken, maar de wachtcommandant begon hard te lachen! Hij zei dat ie dan ook wel wilde, maar dat dit soort dingen nog steeds aan de Marine burgers voorbij gaat….. Ik denk echt dat je in de war bent met n ander korps /dienstvak binnen de Marine meis…. Mail me anders ff anders wordt het zo'n ellelang verhaal hier…..
We gaan trouwens vanwege mijn vriend. Hij is daar geplaatst. Hij was sensor operator op een Orion, hij wordt op Curacao radar operator op een F60 vd Luchtmacht.
Groetjes, Daan
Hey Danielle
Ja, hahaha carnaval ja. ik kan niet zonder! hihi
Ik koop mijn spulletjes ook altijd in sittard. Ja is lekker makkelijk zo naast de deur!
Wanneer ge je die cursus 3d art eigenlijk doen in Soesterberg? ik wilde me ook inschrijven maar ik kon op de site niet zien wanneer de cursus precies was, dus heb ik me er even niet meer in verdiept. Welke acryl neem jij mee? neem je die van magnetic? en hoeveel kleuren zou je moeten meenemen? Op de site staat dat je je eigen colour acryl moet meenemen.
Groetjes Susanne
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?