wie is er vandaag geweest?
ben benieuwd naar de reacties…
was het weer zo druk?
Esther
Ik ga morgen weer. Ben vandaag thuis gebleven om mijn spullen op te ruimen en zo. En ik moest natuurlijk bij komen van al dat gesjok.
Ik vond het gisteren trouwens niet zo druk hoor. Op zondag kun je meestal over de koppen lopen en kun je bijna niets van de demo's zien. Maar ja of het dit jaar zo druk wordt als andere jaren betwijfel ik. Dat gedoe met die entree.
Vond het trouwens leuk dat ik jou en Danielle daar tegen het lijf liep.
Heeee Lokje,
Nee, ik vond het gisteren ook niet zo druk hoor! In het begin van de middag wel, maar wat later in de middag niet zo meer!
Maar ik heb alle glitters die ik gekocht heb uitgeprobeerd op jou manier, en het is super de super geworden!
En………………………………………….Ik vond het echt heel leuk om je ontmoet te hebben!
Groetjes en misschien tot mails hè meis!
Isabella.
Ja was leuk isabella, ineens krijg je gezichten bij het prikbord.
Hoe vond je man het. Want die heen natuurlijk geen last van Nagelvirus.
Mijn schoonmoeder vond het ook helemaal te gek.
volgende keer wou ze wel weer mee, maar dan ga ik met de groep van de nagelstyliste's mee. Hebt is diamondnails beloofd.
P.s. Heb ook alweer andere nagels op. Gewoon maar weer mega lang.
Voelde me toch wat bloot.
Hoi Lokje,
Mijn man vond het ook hartstikke leuk. En vond het ook helemaal niet erg om als pakezel rond te struinen hahahahaha………Ik ga dus de volgende keer ook weer in september, echt wel!! En nu was ik vroeg in de ochtend om 10.00 uur al, en ik weet nu al zeker, dat ik 1 gave nailartnagel wil!! Maar je begrijpt wel, dat ik om 4 uur s'middags geen uur meer ga zitten wachten tot ik aan de beurd ben!
Hihi, Dus je bent gaan zitten om weer mooie lange nagels te hebben? Je hebt groot gelijk!!
Ik had ook nog verschillende strass-steentjes en hele lieve kleine roze hartjes gekocht, en ik heb daarstrakjes maar even mijn duimen mee versierd, en ik moet zeggen, het ziet er heel erg gaaf uit!
Nou tot hier of tot mails?
Groetjes,
Isabella.
Ehh, mag ik ook zeggen dat de beurs toch wel een beetje tegen viel.
Ik was nog nooit geweest, ik had er veel meer van verwacht en de meiden waren behoorlijk saggie zal wel door het drukke weekend komen. En waar waren de koopjes??? Alles was net zo duur als in de winkel.Sorry moest ik even kwijt, ik probeer het in september weer.
P.s wat wel meeviel is dat ik nu niet zo veel uitgegeven heb hahaha
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?