nagelmodel heeft tijd over!

• Martine

Nagelmodel in de regio Amsterdam heeft tijd over! Vanaf ? 15,- p.u. + reiskosten.

• lokje KvK

Ik heb nog nooit gehoord dat een nagelmodel betaald werdt. Ik denk dat je dat ook wel uit je hoofd zet. Je moet eerder betalen aan de cursist dan dat ze jou gaan betalen. Dus zet dat maar uit je hoofd.

• marjan kvk

Er zijn genoeeeeeeeeg modellen die gratis mooie nagels willen hoor martine !

• Susanne in opleiding

Ja, inderdaad, mijn modellen komen ook allemaal gratis. Ze zijn zelfs vereerd dat ik ze vraag en ze willen me zelfs een vergoeding geven voor de gebruikte materialen! En zowiezo, 15 euries per uur??? haha en dan ook nog vanaf??

• Marianne kvk

Meisje Martine, ik zou de raad maar opvolgen en NIX vragen, je moet blij zijn dat je gratis nagels kunt krijgen!!!! En met een beetje fatsoen geef je degene die de cursus volgt een vergoeding, tenslotte moet ZIJ de produkten betalen, en deze zijn nog steeds niet gratis!

• Susanne in opleiding

Nee inderdaad, het is allemaal niet goedkoop! ik betaal voor mijn allround-cursus maar liefst 2000 euro en dan zou ik ook nog 15 euries per uur aan een model moeten betalen?

• Danielle kvk

Jeeeetje… Wat een stunt! Hahaha! Ik weet dat toen ik net begon deed ik geloof ik wel 4 uur over een nieuwe set! 4x 15 euries is toch snel verdiend met op je kont zitten hoor! Nou Martine… Suc6!

Groetjes, Daan

• Susanne in opleiding

ja, dan zou ze 60 euro krijgen en een gratis set nagels hahaha

• Kim

we nemen wel de oefenhand!! Die kost niks gaat gratis mee in de auto!!!!

• Nagelstudio Beauty By Me (KvK)

Ha Ha Ha…………….. ik lig blauw!!! :-P

Groetjessssssss