Hallo iedereen hier,
Ik zoek een nagelstylist en de omgeving Leiden.
In juni ga ik trouwen en wil iig mijn handen laten manicuren en mijn eigen nagels verstevigen. Evt. een leuk bloemetje erop oid.
Hoi Kim!
Esme nailservice op de Breestraat is errug goed! Ik heb in deze salon gewerkt. Je betaald misschien wel wat meer maar dan heb je ook wel wat moois op je bruiloft! Ze zijn ook best crea met leuke nailart enzo.
Femme Fatale is ook goed, dit is de studio van Petra van Amsterdam (Is een keer nederlands kampioene geweest) Zij zit in de Hyacintenstraat en je betaald daar zo'n beetje het zelfde als bij Esme.
De salon bij t station die 12 uur per dag open is (Zal geen naam noemen……) zou ik niet doen… Ik heb vaak genoeg echt, maar dan ook ECHT troep kunnen opknappen van ze! (Acryl ‘klompen’ ,randen waar de gemiddelde skateboarder blij mee zou zijn en vaak model ‘3hoek’ wijd uitlopend….. Jug!) Misschien is dat inmiddels ook verbeterd, ik ben ook al een jaar weg uit Leiden, maargoed.
Ik ken geen nagelstylisten die aan huis werken in Leiden…. Er zit een goeie in de Kooi schijnt, maar ik weet niet t adres ofzo dus daar heb je ook nix aan… Sorry!
Anyway, heeeel veel plezier met de voorbereidingen van je trouwdag en suc6 he!
Groetjes, Danielle
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?