Acryl-keuze

• Isabella

Hoi Allemaal,

Ik heb een vraagje? n.l. ik wil eingelijk ook de acryl-cursus gaan doen, alleen weet ik niet welke ik moet kiezen/

Waar ik mijn opleiding gel hebt gevolgd ( Trosani ) kan ik dus ook kiezen voor de acryl-cursus met TCI. Dus ik kan kiezen, of de acryl-cursus van TCI of van Trosani!

Welke raden jullie mij aan? Want sinds de beurs ben ik nu toch wel erg onder de indruk van acryl! Temeer omdat je met acryl meer mogelijkheden hebt dan met gel!

En dan vooral op nailartgebied!

Ik hoor het nog wel?

Alvast bedankt,

Groetjes,

Isabella.

• lokje KvK

Isabella, het maakt op zich niet zoveel uit. Maar vraag dan ff of de TCI methode de ONE BAL methode is. Dat is een aparte manier van acryl zetten. Sommige zweren hier bij. Ik heb het een keer op de beurs gezien, en het is heel grappig om te zien. Dus vraag even wat het verschil is. Als het alleen om het merk gaat, dan zou ik ook even kijken wat de aanschaf is van de producten. Dit ivb met het prijsverschil.

Suc6 bij je zoektocht.

groetjes

• Isabella

Hoi Lokje,

Ik geloof dat er in de prijs qwa cursus geen prijsverschil is! Maar volgens jou maakt het niet uit welke cursus het word?

Tja, ik weet het niet, ik ga maar op jou/jullie mening af! Ik heb ook totaal de ba**en verstand van acryl:-( Maar mijn lerares, waar ik les van hebt gehad, die zei, dat het juist makkelijker is om eerst met gel te werken en dan met acryl! Het zal wel.

Ik had trouwens nog wel een nieuwe foto van je verwacht? van je nieuwe nagels!! ;-)

Groetjes,

Leenepeen.

• lokje KvK

Hoi Bella, ik weet dat TCI ook de One Ball Methode heeft. Maar misschien dat daar bij jullie de gewone methode gedaan word want dat kan natuurlijk ook met TCI.

Ik heb beide nog nooit gebruikt dus weet niets over de producten. Maar een goede styliste kan met elk gangbaar merk werken. En natuurlijk ligt het 1e merk je beter dan het andere. Maar het is het belangrijkste HOE je het leert en niet met WAT.

Dus als jij goede ervaringen hebt met je gel opleiding, maakt het merk niets uit.

Maar gel is idd makkelijker dan acryl. Maar oefening baard kunst.

En die foto?? Kijk maar bij je email.

groetjes,

• Danielle kvk

Hee Lokje, doe mij ook ns een foto! Ben benieuwd! Op de beurs waren ze rood toch?

Groetjes, Daan

bisjoe4joe@hotmail.com

• lokje KvK

Ha die Daan, Ik was zo van plan om enkel nog maar een overlay over mijn eigen nagels te houden. Ik ben vresselijk allergie's voor het vijlsel en de gel en acryl. Maar als ik goed uit de nagelriem blijf is het nog wel onder controle te houden.

Ik werk ook altijd met handschoenen aan, ook als ik alleen maar hoef te manicure, maar ik had op de beurs airbrush tip gekocht. En die vond ik zelf zo mooi en die heb ik dus opgedaan. Met als gevolg dat mijn hele vingers en handen zijn opgezet. Het is gewoon 1 grote blaar. En ik was al zo gelukkig want ik had al een flinke blaar over mijn hele duim van de IBD grip. Kwam dwars door mijn handschoenen hen, dus dat is lekker agressief spul. En ik vind het zo lekker werken, maar het staat nu ff achter in de kast.

Maar ik stuur je wel ff een foto'tje. Hoewel het niet zo bijzonder is hoor.

groetjes,

• lokje KvK

DAANTJE, LUKT NIET NAAR JE HOTMAIL.

• Danielle kvk

Ojee…. En naar: john_daan@yahoo.com ?

Groetjes, Daan

• lokje KvK

Volgens mij is het gelukt. Moet je maar ff kijken.