Ha die Daan,
wat een tips en leuke reakties ontvang via deze site! Meid, ik wens je veel succes en het gaat je zeker lukken, ik volg je verhalen wel…Groeten van Marianne
Heee Marianne!
Was je al kwijt hier op t prikbord joh! Hoest met je dan? Fijn he, die tips? Ik vind het echt een heeeeel leuk prikbord! Je ziet op andere prikborden wel eens dat gemiep heen en weer maar hier vind ik toch altijd weer een goede sfeer en adviezen! Dusse, ik blijf hier ook zeker komen hoor!
Groetjes, Daan
Leuk weer wat van je te horen joh! Jammer dat je er niet was! Es & ik zijn wel Lokje tegen gekomen! Die herkende ons! Grappig he?
Es en ik hebben TEVEEL gekocht… Allemaal leuke hebbedingetjes, maar ook spulletjes wat ik echt nodig had, omdat je best veel korting kreeg bij Magnetic. En trends… Ja, naar mijn idee toch wel de 3D nageltjes. Daar waren ze veel mee bezig bij de verschillende demonstraties! Zowiezo veel nailart.
Ik had de avond voor de beurs zelf ook zitten freubelen op een nagel… Eindresultaat moest een 3D bloem zijn maar ook Esther was het met me eens dat het meer weg had van een WRAT! Toen ik plaats nam bij een van die Koreaanse meiden bij Magnetic voor een oriental nagel zei Es ineens….. “Daan, kijk eens achter je!” Was dus mijn “wrat” levensgroot op t beeldscherm boven de Magnetic stand te zien! Schaam schaam…. Ach, na donderdag komt t goei hoop ik!
Groetjes, Daan
Hey danielle! heb net eens op je site gekeken! super leuke site!! Ben zelf ook bezig met het maken van een site! Leuke foto's trouwens. Kom ook mijn eigen nailart tegen op jou site. Heb op het moment natuurlijk uitziende nagels met alleen op de french witte tijgerstreepjes. Precies zoals op jou site! echt leuk! Je maakt mooie nagels.
Thanks! Ik wil ook wel gewoon mijn site in de lucht houden hoor, veel te leuk om mee te stoppen!
Suc6 met t maken van je site! En voor leuke tips en figuurtjes enzo voor je site moet je eens kijken op www.leejoo.nl Daar heb ik ook dat mannetje vandaan die zijn hoed afneemt voor je. Ook leuke achtergronden ed. kun je daar vinden.
Groetjes, Daan
ach leuk joh een beetje freubelen met acryl toch! Ik heb vorig jaar (toen was ik net bezig met de acrylcursus) een designcursus van Pepijn gevolgd. Ik moest een bloem maken, het werd uiteindelijk een stel lippen! Hahaha, ik heb die nagel wel bewaard….. m'n 1e designnagel hi hi. zo moet je beginnen en straks in Curacao krijg jij vanzelf de smaak te pakken!gr.Marianne
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?