tips vijlen

• coli

hoi allemaal,

Ik zou graag andere nagelstylisten om advies willen vragen.Ik heb al een paar klanten gehad en als ik de tips weg vijl blijven ze zo zicht baar(niet erg mooi).

Ik heb al een frees aangeschaft maar daarmee is het nog niet verholpen.Wat zou ik het beste kunnen doen volgens jullie.

Alvast bedankt voor jullie reacties

coli

• Danielle kvk

Hoi Coli!

Je moet de tips dan ook iets meer wegvijlen op t deel dat je geplakt hebt zeg maar, niet alleen t randje. Wel voorzichtig, niet te ver vijlen hoor! Ik las laatst hier op t prikbord geloof ik dat je voor je de gel of acryl gaat aanbrengen kunt checken of ze goed weggevijlt zijn door ze nat te sprayen met desinfectant. Want als ze nat zijn kun je dus pas goed t verschil zien. Ik gebruik zelf altijd primer en dan kan ik dus ook goed zien of t wel weg is.

Suc6!

Groetjes, Daan

• Monique - ex. nagelstyliste

Hoi, met desinfectant kun je idd kijken of je voldoende hebt weggevijld. Echter niet sprayen hoor, dan wordt de tip te nat en gaat splijten. Wat je moet doen is een wipe natsprayen en hiermee over de tip wrijven, alles wat dan nog wit door het vocht heen komt, moet nog weggevijld worden.

succes

• coli

hoi

heel erg bedankt voor jullie tips,maar als zou het kunnen dat het aan mijn tips ligt?

Want als het is bij mij zo dat of ik vijl ze en je blijft ze zien of anders vijl ik ze helemaal weg.

Wat denken jullie hiervan?

bijvoorbaat dank coli

• Monique - ex. nagelstyliste

niet te lang achter elkaar vijlen, dus je vijl neerzetten, even vijlen, ander plekje vijl neerzetten, even vijlen en dan tussen door controleren met wipe en desinfectant. Als je maar blijft controleren, kan er weinig misgaan. Als je telang achterelkaar door blijft vijlen kan het idd zo zijn dat je te ver gaat….

ik hoop dat ik het duidelijk genoeg heb neergezet, vind het altijd moeilijk om zoiets zo uit teleggen…

succes maar weer

• coli

nou ik denk ook dat dat het probleem is heel erg bedankt voor de reacties

• Miranda

Met een grove vijl de tip transparant vijlen. Een fijne vijl vijlt hem weg, maar maakt hem niet transparant en dat moet je niet hebben natuurlijk!

Groetjes Miranda