vet kicken

• karin in opleiding

Hallo allemaal

Rare titel, ff kicken, maarre ik heb pas geleden mijn gel certificaat gehaald en heb vandaag mijn eerste BETALENDE klant gehad. En dat is dus wel ff kicken. Was behoorlijk zenuwachtig maar denk dat ik het er goed vanaf heb gebracht. Het geeft me zo'n adrenaline kick dat moest ik gewoon ff met jullie delen.

Oh ja nog een vraag, hoe kun je kleine luchtbelletjes in de gel voorkomen?

Groetjes Karin.

• coli

hoi,

wat leuk zeg!en hoe is het gegaan wat heeft ze laten doen etc.etc.

• karin in opleiding

Hoi Coli

Ze wilde french manicure tip (niet te lang i.v.m. werk) en water decols (die kleine steentjes) op de ringvinger en wat glitterpoeder op de witte rand van de andere ringvinger. We vonden het allebei heel mooi staan. Groetjes Karin

• Isabella

Hoi Karin,

Mij is geleerd, dat als je luchtbelletjes hebt, als je de gel opgebracht hebt, om met draaiende beweging weg te werken! Dus bij het luchtbelletje naar links en dan weer naar rechts draaien, net zolang dat het weg is!

Sucses verder!

Groetjes,

Isabella.

• Susanne in opleiding

Ik heb dat wel eens bij de acryl. Ik draai ze er dan inderdaad ook altijd uit, maar als ik dan de nagels ga opvijlen als de acryl hard is zie je toch nog vaker een luchtbelletje zitten. Of je krijgt een wit minuscuul puntje waar het luchtbelletje gezeten heeft. Hoe kan ik dit dan voorkomen?

Groetjes Susanne

• Nagelstudio Beauty By Me (KvK)

Mij is geleerd dat je, als de gel eenmaal in aanraking is met de nagel, de kwast niet meer van de nagel afhaalt tot de gel goed verdeeld is. Dus likje gel op je kwast, aanbrengen op de nagel en de kwast continue in contact met de nagel houden en niet eerder van de nagel afhalen voordat je nagel goed gemodelleerd is (modelleren doe je dan met rond draaiende bewegingen)!!!

Dus niet elke keer loshalen en strijken met je kwast…

Misschien een beetje moeilijk uitgelegd, maar ik weet zo effe niet hoe ik het anders duidelijk moet vertellen… Schnappie? :-)

Groetjes, Peet

• karin in opleiding

Hallo allemaal

Jullie hebben het goed uitgelegd, ik denk dat ik het zo wel snap. Vooral dat ik de kwast in contact met de gel moet laten houden is een hele goede tip want ik liet hem altijd weer helemaal los van de nagel komen. Heel erg bedankt maar weer.

Tot de volgende vraag maar weer. Groetjes karin

• Isabella

Hoi,

Petra heeft wel gelijk hoor! Maar het kan dus ook zo zijn, dat er al luchtbelletjes in je gel zit, en die je dan meeneemt met je penseel naar de nagel. Dus….Je penseel niet van de nagel afhalen, en met draaiende bewegingen links/rechts de luchtbelletjes wegdraaien.

Sucses verder.

Groetjes,

Isabella.

• jolanda

Hoi susanne

Ik geloof dat er nu twee dingen door elkaar heen lopen het gaat over gel en jij hebt een vraag over acryl die ook heel goed bij mij aansluit want ik kom dat probleem ook tegen en of je nu het zelfde moet handelen als gel begrijp ik niet zo goed uit de tips die worden gegeven.

Kan iemand daar duidlijkheid in geven? Bedankt Jo

• yvon kvk

Luchtbelletjes in de acryl kan komen door dat er lucht in je penseel zit. Dit kun je voorkomen door goed je penseel in de liquid uit te drukken!

groetjes Yvon