Hallo dames,
Ik wil graag wat meer informatie over het huren van een nageltafel bij een kapsalon.
Ik heb binnenkort een gesprek met een kapsalon in de buurt.
Wie heeft er tips over de do's en de dont's
Groetjes Risje
Hoi Risje,
Bij mij in de zaak verhuur ik 2 tafels aan nagelstylistes. Je moet met een aantal dingen rekening houden zoals
- openingstijden (ben je beperkt tot hun tijden of hier vrij in?)
- gebruik van koffie/thee, voor wiens rekening is dat?
- pinautomaat (kunnen jouw klanten pinnen en hoe is dat geregeld)
- muziekrechten (wie betaald sena)
- advertenties (samen of ieder voor zich)
- telefoonnummer (dat van de kapsalon of rechtstreeks contact met jou)
- poetsen/onderhoud
Bij mij kunnen ze per dag of full time huren, full time is omgerekend iets goedkoper dan los per dag. Het bedrag wat ze betalen is gebaseerd op 1 klant opvullen per dag, alles wat meer is is dus bruto winst. daarnaast betaalt een full time huurder een vast bedrag van 50 euro per maand en daar zit dan alles in wat ik hierboven noemde. een part time huurder betaald naar verhouding van het aantal gewerkte dagen. ze zijn wel met een vast klantenbestand begonnen en hadden dus ook gelijk de volledige omzet wat ze zelf konden uitbreiden als ze langer werken. zij hoeven zich niet aan mijn openingstijden te houden, ze zijn daar zelf vrij in.
als je meer wilt weten mail je maar. dit is wat me nu even zo invalt…
Groetjes Miranda
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?