Profnail

• Susanne in opleiding

Hallo wie kan me helpen? Ik wil graag een abbonement op de profnail. Nu heb ik op hun site gekeken en ingevuld dat ik tot wederopzegging een abbonnement wil. En heb alle verplichte velden ingevuld. Het is inmiddels al weer 3 weken geleden en ik heb nog steeds niets van een bevestiging of iets dergelijks ontvangen. Wie heeft hier ervaringen mee en wie kan me vertellen hoe ik me nu wel kan abbonneren op de profnail?

Alvast bedankt, Susanne

• Vivian

Hoi susanne,

Ik heb in januari eerst een proefexemplaar besteld ook via internet, die kreeg ik gelijk nadat ik het geld over had gemaakt. duurde hooguit een week.

daarna heb ik een abbonement genomen, ook via ineternet, en die van maart kreeg ik eigenlijk ook gelijk. daarna kreeg ik de aceptgiro thuis gestuurd. geen problemen dus.

wellicht dat je contact op kunt nemen met koggeschip vakbladen.

telefoonnummer 020 3113990.

succes!

groetjes vivian

• Susanne in opleiding

Dus als ik het goed begrijp krijg je na het aanmelden via internet je eerst profnail op de deurmat en daarna je acceptgiro?? En hoe lang duude dat? voordat je je aanmeldde op internet voor je toen iets hoorde? heel erg bedankt voor je snelle reactie.

Groetjes Susanne

• Lizzy

hoi susanne,

het is bij mij hetzelfde gegaan als bij vivian: eerst profnail, daarna acceptgiro.

het ging idd heel snel. wellicht heb je je aangemeld net nadat de volgende profnail is uitgekomen… hm. nee terwijl ik dit typ bedenk ik me dat de laatste nog niet zo lang geleden is … als ik jou was zou ik even bellen, waarschijnlijk is er iets fout gegaan.

lizzy

• Susanne in opleiding

Nou in ieder geval heel erg bedankt voor de reacties!

• Susanne in opleiding

Ik heb net met koggeschip gebeld en er was inderdaad iets fout gegaan. Ze gaan nu mijn opdracht verwerken en dan krijg ik volgende week mijn eerste nummer!!! Bedankt, Susanne

• Nagelstudio Beauty By Me (KvK)

Veel plezier met lezen!

Is verslavend spul hoor, die Profnail… ;-)

Groetjes, Peet