hoi allemaal,
Ten eerste wil ik jullie allemaal een vrolijk pasen toewensen.Ten tweede wil ik jullie om advies vragen.Afgelopen donderdag om 19.00 had ik een afspraak met een vrouw om een nieuwe set gelnagels te zetten met nailart.Die donderdag middag heb ik eerst bij mezelf een proefnagel geplaatst op dezelfde manier als dat ik bij haar der nagels heb geplaatst.Toen ze donderdag na de set er op te zetten naar huis ging was er niets aan de hand,ik heb haar (zoals ik bij alle klanten doe) verteld dat als er met de nagels binnen 24 uur iets misgaat dat ze me gewoon kan bellen dat ik dat dan gewoon gratis repareer.Vrijdagmiddag zag ik die mevrouw weer en alles was nog steeds allemaal in orde met haar nagels.Nou belt ze me Zaterdag ineens op om te zeggen dat ze allemaal afbreken.Dat vind ik best raar want met mijn proefnagel is nog steeds niets aan de hand en als er eentje of twee of drie breken dan kan ik nog denken ‘'ja ,dat kan gebeuren’' maar ze breken allemaal af!
Nou heeft ze me tijdens haar behandeling wel verteld dat ze droge nagels heeft en dat kon je ook wel zien maar dat was nou niet echt extreem droog.Ze heeft me ook verteld dat ze in een frituur werkt en dat ze na sluitingstijd helpt schoonmaken en dat dat schoonmaakmiddel best wel sterk spul is.Zou het kunnen dat het daar door komt?Ze zegt dat ze afbreken op het punt waar je de tip doorzichtig moet vijlen.Nou heb ik hierdoor het vermoeden dat ze de schuld op mij afwil schuiven,terwijl dat als bij haar alle nagels breken,ik het wel raar vind,dat mijn proefnagel nog helemaal in orde is.En dat terwijl ik die proefnagel van mij best lang is wat de nagel eigenlijk nog zwakker maakt.Wat denken jullie hiervan en wat zouden jullie doen.Ik zou dat graag willen weten omdat ik nog maar pas voor mezelf ben begonnen en ik hier best onzeker van wordt.Ik hoop op veel reactie's want donderdag komt ze terug.
Bijvoorbaat dank Coli