nail art

• Karin

Hoi,

Ik heb een tijdje terug mijn opleiding allround nagelstyliste afgerond, de opleiding was redelijk goed alleen hebben we helaas niks geleerd over nail art. Ik heb toen een boek gekocht over nailart maar daar stond niet echt duidelijk in beschreven hoe ik nou de verschillende ontwerpen moet maken.

Nu was ik laatst wat aan het rondkijken op internet bij verschillende groothandels en heb daar de volgende artikelen besteld:

- Stripingtape smal

- Rhinestones Diamantjes

- 3D-Stickers Bloemetjes

Nu is alleen het probleem dat ik echt geen idee heb hoe ik dit moet aanbrengen zodat het langere tijd kan blijven zitten…

Zou iemand mij misschien hiermee kunnen helpen en mij de manier van aanbrengen kunnen vertellen?

Alvast heel erg bedankt!

Groetjes Karin

• kim

Je kan de 3d bloemen opplakken. Ik haal ze zelf met een pincet heel voorzichtig van het folie tje af en dan op de nagel plakken. Daar overheen een glanslakje.

Diamantjes kan je met lijm vastmaken

• Karin

heel erg bedankt, en de striping tape, kan dat ook gewoon met een lakje eroverheen of zit dat weer anders?

• Kim

ik zou dat niet weten nooit gebruikt sorry succes

• Icatcherz

hoi zoals bij de meeste nail art geld, alles moet je insealen met een goede lak.

zo krijg je het mooiste resultaat.

• Miranda

2 laagjes nagellak laten aandrogen, daar strass in drukken met een picker upper (of als je die niet hebt met een botte prikker) en dan nail art sealer er over heen, die is dikker als normale blanke lak (dan heb je geen lijm nodig).

striping tape op aangedroogde lak aanbrengen, 1mm van de kant af blijven, in de bijna droge lak de uiteinden vastdrukken en ook aflakken met sealer.

ook leuk: een dun (goedkoop) zilveren of gouden kettinkje kopen, hier het slotje en het oogje vanaf knippen, op de nagel leggen, in de lak drukken en een stukje aan de zijkant laten afhangen. 3 tegen elkaar op verschillende lengtes ziet erg apart uit. bij het begin van elk kettinkje op de nagel een steentje maakt het helemaal af. dit is ook leuk als je met 2 kleuren lakt, mocht je de lijn niet echt strak gezet hebben dan zie je dat niet meer omdat de ketting eroverheen komt

Succes, Miranda

• Karin

heel erg bedankt voor jullie adviezen en miranda, dat idee van het kettinkje ga ik zeker een keer proberen!

Groetjes Karin