weet iemand..

• Kim

Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje ik ben bezig met de opleiding en ik heb verschillende soorten acryl erbij gekregen. Je hebt natuurlijk gewoon witte acryl, dan heb je de roze acryl maar nu heb ik ook doorzichtig acryl….

Weet iemand wanneer je dat kan gebruiken?? Ze hebben mij verteld dat je dat kan gebruiken bij iemand die een heel mooi nagelbed van zichzelf heeft maar is dit het enige??

Groetjes Kim

• Patricia Kvk

Kim,

Roze accentueerd de kleur van het nagelbed….. En is erg mooi…. maar als je eerst je witte tips zet met de witte gel en er daarna roze gel overheen doet, haalt dat een beetje het witte weg.. het wordt door het roze minder wit. Daarom gebruik ik altijd met french manicure de doorzichtige ge, dat behoud de kleur!!

groetjes,

Patries

• Kim

oke dank je wel. dus dat is echt het enige verschil? Is het bijvoorbeeld ook geschikt voor nailart? Bijvoorbeeld ipv wit dat doorzichtige?

• Mini

zoek maar eens op internet onder glasnagels, daar wordt het ook voor gebruikt.

• Esther kvk

clear of naturel acryl is heel mooi om mee te werken.

ik gebruik het zelf als ik een gekleurde french maak, want dan vind ik roze een beetje te… en het is mooi bij negerinnen.

die hebben natuurlijk een donkerder nagelbed en ik vind roze dan niet mooi staan.

verder kan je clear gebruiken als je een acryl designnagel maakt en deze wel glad wil hebben. je werkt hem dan af met clear.

nou dat was het wel een beetje waar ik het voor gebuik, hoop dat het wat geholpen heeft.

succes met je opleiding.

Esher

• Kim

bedankt voor jullie reacties!!