wie kan mij z.s.m. helpen aan een nagelkoffer??

• Susanne in opleiding

Ik ben al een tijdje bezig met de allround opleiding en ik vind dat slepen met 20 tassen echt onhandig. Bovendien vallen alle flesjes en potjes om in een tas. Ik zoek dus een nagelkoffer waar ik alles makkelijk in kan vervoeren. Ook de tunnellamp en de nail trainer moeten erin kunnen. Wie kan mij hier z.s.m. aan heplen???

Alvast heel erg bedankt,

Susanne

• jolanda in opleiding

hoi susanne

Zo ver als ik het heb kunnen uitzoeken kan je het beste een koffer bestellen bij nails only in Den haag .

De extra large kan je al die spullen in kwijt ze zijn er in het lila,zilver en licht blauw.

l;44 b;26 h;32 kost 95 euro ex.btw en ze bezorgen gratis en hoeft niet ingeschreven te staan bij kvk.

Ik hoop dat jij hier wat aan hebt.

Groetjes Jo

• Susanne

Hartstikke bedankt voor je reactie!jolanda in opleiding schreef:

• Susanne in opleiding

Ik heb een koffer gekocht vandaag in een kapperszaak. voor maar 30 euries!! Het was ook echt een grote en nu in de aanbieding! Ik heb er meteen 2 gekocht, je weet maar nooit…. maar in ieder geval bedankt voor je berichtje.

Groetjes Susanne

• jolanda in opleiding

he susanna dat is geen geld zeg! wat goed !waar heb je die gekocht want ik zoek er ook nog een en voor 30 euro dat is altijd nog beter dan 95!

Stuur mij anders als je wilt even een mailtje naar mijn mail adres hij staat open.

Alvast bedankt groetje jo