Maak werk van je zaak

• Christel

In samenwerking met Albeda college en ETV.nl wordt er vanaf 7 april een 12 delige televieserie uitgezonden voor startende ondernemers.

Het gaat over een vrouw die een nagelstudio wil starten en laat daarbij zien welke struikelblokken je allemaal tegen kan komen.

Het gaat over het volgende:

-Ken je de markt

-Netwerken

-Vergunningen en wetten

-Locatie en personeel

-Ondernemingsvorm en belastingen

-Financiering en boekhouding

-Reclame en PR

-Innovatie en continuiteit

-Ondernemingsplan en de bank

Deze serie wordt uitgezonden in Regio Rijnmond via ETV.nl elke donderdag ieder uur en op zondag herhaling. Ook wordt het via TV Rijnmond uitgezonden tussen 12.00 en 17.00 uur.

In de Regio Haaglanden wekelijks op zondag om 15.40 uur en herhaling van maandag tot zaterdag om 16.40 uur.

Het lijkt me een leuk programma voor beginners maar ook die al een eigen onderneming hebben.Wie weet leren we er nog een hoop van.

• yvon kvk

Hoi Christel

Dit is natuurlijk super interesant voor ons allemaal, jammer dat ik het niet kan ontvangen. Zou jij misschien als je dat gezien hebt, een kleine samenvatting kunnen geven op het prikbord, en ons zo wat tip kunnen geven. please ;-)

groetjes Yvon

• Christel

Dat ga ik proberen, okè?

Er zat trouwens ook een website bij www.etv.nl/maakwerkvanjezaak.

Volgens mij kan je de band ook opvragen bij het tv station. Ik ga daar wel even naar zoeken.

• Nagelstudio Beauty By Me (KvK)

http://serie.etv.nl/maakwerkvanjezaak/index.html

De link van Christel klopte niet, hierboven de goede link vermeld!

Groetjes, Peet

• Susanne in opleiding

Hoe kan ik die band dan bestellen? ik wil hem heel graag hebben maar ik kan het op de site niet vinden….

• Christel

Ik heb net even een mailtje gestuurd naar ETV.nl.

Ik zag dat je van andere programma`s wel een band kan bestellen dus ik heb gevraagd of het mogelijk is om het van deze serie ook te doen.

Zodra ik antwoord krijg staat het hiet onmiddelijk.

Helaas doet mijn video het niet meer anders had ik het wel opgenomen.

• Nagelstudio Beauty By Me (KvK)

Ik ben ook reuze geinteresseerd in die band; ik kan die zender ook niet krijgen.. :-O

Ik heb al wel de lesbrieven gedownload (behalve deel 4, die deed het niet)! Heel interessant hoor! Ben benieuwd hoe het met die band uitpakt!!!

Groetjes, Peet

• Christel

Beste collega`s, ik heb goed nieuws.

Ik heb zonet een mailtje gehad van ETV.nl ,de serie komt op video, maar pas als de serie is afgelopen.

De laatste aflevering is op 23 juni daarna gaat het de verkoop in.

Dus hou de bestellijst in de gaten op ETV.nl zodra '“ maak werk van je zaak” ertussen staat kun je hem bestellen.

• Marianne kvk

Hi Cristel, heb je de aflevering gezien? Ik kan het helaas niet ontvangen, dus wacht ik de videoband wel af. Was het interessant?gr.marianne

• Vivian

Peet,

ik heb ook die lesbrieven gedownload en brief vier doet het bij mij ook niet. Doet ie het inmiddels nu wel bij jou? Ik heb een mailtje naar de zender verstuurd maar nog steeds geen antwoord hierop gehad. Ik hoop dat ie het snel doet, het is natuurlijk leuk als je het helemaal compleet hebt.

groetjes vivian

Nagelstudio Beauty By Me (KvK) schreef:

>

> Ik ben ook reuze geinteresseerd in die band; ik kan die

> zender ook niet krijgen.. :-O

> Ik heb al wel de lesbrieven gedownload (behalve deel 4, die

> deed het niet)! Heel interessant hoor! Ben benieuwd hoe het

> met die band uitpakt!!!

>

> Groetjes, Peet