Wie was dat????

• Christel

Ik ben me wezenloos aan het zoeken naar de website van volgens mij was haar naam Manon.

Ze stond op de beurs links met die stempeltjes.

Wie kan mij aan haar site helpen?

Alvast bedankt.

• Dorine

Hallo Christel.

Heb hier het E-mail adres voor je gevonden.

www.nailcaremanon.nl

Ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb.

Ik heb zelf ook die stempeltjes daar gekocht en

ben er zeer enthousiast over.

• Karin

Kan je ook gewone nagellak gebruiken of het alleen stempellak? iemand enig idee?

• Christel

Ja, dat was. Ik was het helemaal kwijt.

Dank je wel,Dorine.

En Karin, ik heb het op de beurs op mijn nagel laten zetten en vond het wel grappig. Zij zei dat het speciale lak was wat dikker dan nagellak, maar mijzelf kennende ga ik het natuurlijk eerst met nagellak proberen.

• ria

dat is geen lak wat ze gebruiken maar een soort verf op waterbasis hebben ze tegen mij verteld, daarom is het zo snel droog

• jolanda in opleiding

Hoi naar aanleiding van jou vraag heb ik ook die stempeltjes besteld en ben er erg blij mee nu heb ik alleen een vraagje.

Als ik er een top coat of nail art sealer overheen wilt zetten veeg je de print ermee weg terwijl het toch droog is wat doe ik verkeert?

Alvast bedankt Jo

• Dorine

Probeer eens zachtjes te strijken met je sealer. Zeker weten dat het je dan wel lukt. Veel succes, Dorine

• Nagelstudio Beauty By Me (KvK)

Insealen met een glansgel (moet wel uitharden in UV) werkt nog beter! De print blijft onbeschadigd en blijft ook nog eens veel langer mooi!

Ik seal alle NailArt in met glansgel, prima resultaat!!!

Groetjes, Peet

http://www.nagelstudiobbm.com

• Dorine

Bedankt voor de tip, ga het zeker ook proberen.

Groetjes, Dorine

• jolanda in opleiding

Ja dat is leuk die glans gel?

Ik werk alleen nog met acryl dus dat gaat even niet op voor mij maar ik zal het zachter gaan proberen,hahah ben benieuwd.

groetjes Jo