tips voor nailtrainer

• monique in opleiding

Hallo.

Ik ben bezig met de opleiding voor Acryl. Ik heb een nailtrainer maar ik kan er maar niet op oefenen omdat het me gewooon weg niet lukt met de tips plaatsen. Ik doe vast iets fout. Welke tips gebruiken jullie voor het oefenen op de nailtrainer?

• Christel

Het zijn gewone tips die je erop kunt zetten.Wat gaat er precies verkeerd?

Mischien is het mogelijk om het bij je opleiding te vragen, meestal hebben hun wel ervaring met een nailtrainer. Succes.

• monique in opleiding

Wat er verkeerd gaat? :)

Ik heb het idee dat er niet 1 tip is die past. Als ik bij een model een tip plaats lukt het me wel. Naar mijn idee zijn alle tips niet plat genoeg ofzo. Of ik moet echt super veel vijlen. Of het ligt toch gewoon aan mij

• jolanda in opleiding

hoi cristel ik werk ook op een nailtrainer en gebruik gewoon vrij rechte tips universeel staat erop en dat gaat prima de maten zitten er gewoon bij en ik hoef niets op maat te vijlen.Anders zou je inderdaad even bij je opleiding moeten informeren misschien hebben zij wel tips die minder bol zijn.

Succes ermee en trainse!

• Christel

Ehhh Jolanda, dit was niet mijn vraag hoor maar van Monique. Foutje hihi.

Als het goed is zitten er platte en bolle nagels op de nailtrainer en dan moet je inderdaad op de platte een wat plattere tip plakken.Klinkt een beetje lullig zo maar dat komt wel als je meer ervaring er in hebt.

Daarom is het ook makkelijk als je een eigen salon hebt om allerlei soorten tips in huis te hebben.

Succes.

• jolanda in opleiding

sorry drukke week niet goed gelezen dus groetjes jo