nagelriemolie

• karin

Hallo allemaal

Ik heb even een vraagje, ik lees regelmatig dat jullie na het opzetten van acryl de nagels blijven verzorgen met nagelriemolie is dat ook goed als je gelnagels hebt gezet? Op de opleiding heb ik dit niet geleerd, we smeerden alleen de handen in met een goede handlotion.

Verder heb ik nog een vraag. Ik zit vreselijk te dubben of ik de acrylopleiding wel moet doen. Ik heb gel en manicure gehad. Wilde vanuit mijn huis gaan “nagelen”.

Heb nog maar 1 klant gehad in al die tijd (1 1/2 maand). Terwijl ik genoeg aan de weg timmer via vrienden en familie. Wat raden jullie mij aan?

Alvast bedankt en oh ja ik heb “in opleiding” nu achter mijn naam weg.

Groetjes, Karin.

• Christel

Hoi karin,

Het is juist goed om de nagels na de behandeling in te smeren, ze zijn wat uitgedroogd door de primer of desinfectant en het staat gelijk mooi afgewerkt.

Tevens is het goed dat je de klant er op wijst om het zelf ook 2 keer per dag bij te houden. Het houdt de nagelriem soepel en de vochtigheidsgraad van de gel of acryl blijft op peil, dat betekent dat de kans ook kleiner wordt dat de nagel breekt.

Nog even een reactie of je een acrylcursus wil gaan doen. Ik kan alle methodes

gel,acryl en fiber. Soms blijft er geen acryl of gel zitten door omstandigheden en dan kan je de klant toch iets anders aanbieden.

Veel succes, Christel

• Esther kvk

hoi,

ik zou je zeker de acrylcursus aanraden.

ik heb meer acrylklanten als gelklanten en mensen vinden het prettig als je lekker uitgebreid kunt aanbieden.

Esther

• Nagelstudio Beauty By Me (KvK)

Ook ik doe zowel acryl als gel, en ik heb ook meer acryl klanten dan gel…

Toch is het prettiger om van alle markten thuis te zijn, je hebt dan altijd meer mogelijkheden om op terug te vallen!

Succes!

Groetjes, Peet

Enne… bij mij krijgen de klanten inderdaad standaard een nagelriemolie op hun nagels en handcreme op de handen als ze klaar zijn met nagelen!

Dat geeft een mooi “af” effect en de service wordt erg op prijs gesteld!

• Esther kvk

helemaal mee eens!

ik olie ook altijd na afloop en een lekker geurend cremetje doe ik ook aan.

ze vinden het heerlijk.

en het staat mooi ja.

Esther

• karin

Hallo Dames,

Heel erg bedankt weer voor de antwoorden!! Ik heb er weer wat bijgeleerd en ga brainstormen over de acrylcursus. Groetjes, Karin

• m

karin jij hebt toch ook in Heerenveen de opleiding gedaan?? zou je me kunnen mailen?/ ik wil wat ervaringen met je delen.