Wat een ellende.....

• Marianne kvk

Wat me vandaag is overkomen…: Tijdens een manicurebehandeling (met paraffinebad) is er wat paraffine op mijn kleding gemorst. Heeft iemand dat ook ooit gehad? Ik hoop dat het eruit gaat na een wasbeurt. Maar gebruiken jullie tijdens het werk een schort of ander leuke “bedrijfs”kleding? Weet iemand waar ik dat kan kopen of heeft iemand tips? GRAAG HOOR IK EEN REAKTIE VAN JULLIE!!!

• Esther kvk

Grappig dat je er over begint.

Ik heb net mijn salon opnieuw verbouwd geverfd noem maar op….

Ik heb nu alles roomwit met gifgroen en zat te denken aan een gifgroen schort met mijn logo erop.

Het staat heel netjes maar misschie ook weer te… weet het niet.

Wat ik ook al een paar keer heb gezien, is een leuke top aanschaffen in de keur die bij je salon past.

En deze bij zo'n t-shirt drukker laten bewerken met je logo of leuke tekst.

Dit staat weer heel modern.

Ik ben er in ieder geval nog niet uit.

Ligt ook aan wat je uitstraalt.

Ik vind persoonlijk dat in een sjieke salon het schort thuishoort. Dat maakt het af.

Esther

• Marianne kvk

Wat leuk, gifgroen! Ik ben met kerst in Dusseldorf gaan shoppen. Hier kwam ik bij een nagelsalon voorbij met de naam FreshNails. Wat denk je, super strak ingericht met de kleuren GIFGROEN en WIT. Neem ff een kijkje op hun site. www.freshnails.de Trouwens, ze verkochten het merk Creative. Maar ik keek mijn ogen uit, zo mooi dat het was… bij elke tafel hing een tv. Nou ja , tafel… het was een hele lang tafel van wel 6 meter lang. Echt je moet daar eens kijken als je eenkeer in D.Dorf bent.

Wat betreft schort, zit ik na te denken over er een zelf te maken, maar hoe kom ik aan het juiste stof. Want in de zomer sluit dat zo af……(warmte kan niet weg) Dus zit ik daar ook nog over te denken……..

gr.Marianne

• yvon kvk

Hoi

Wat betreft je paraffne: misschien een stukje keukenpapier erop leggen en daarna met een strijkijzer (niet te heet) weer over dat keuken papier heen. het is een soort kaarsvet, dus het zou moeten lukken.

Ik heb zelf mijn schorts gemaakt. Ik heb een model gemaakt wat lijkt op een keukenschort, en ik heb het is een zilverkleurig stofje. De stof lijkt wel een beetje plastic-achtig metaal. Heel soepel en makkelijk schoon te maken. Gewoon gekocht bij een stoffenwinkel. Ik had 2 schorten voor €12,50 er uit gehaald.

Succes :-)

groetjes Yvon

• Marianne kvk

ha Yvon, zoiets had ik ook in mijn gedachte om te doen.Misschien leuk om jezelf met werktenue op de foto te zetten. Als je het leuk vind mail het maar naar mij. Ik heb de paraffinevlekken NIET uit het katoenen shirt gekregen door het te wassen. Het is wel uit mijn zwarte broek gegaan met wassen. Dus ga ik met de strijkijzer en keukenrol nog aan de gang.

• Mandy

Ik werk nu wel met schort, ik heb hem van OPI maar die koste me wel 30 euro!! En eigenlijk stelt het niks voor. hij is zwart met krijtstreep en logo van OPI. Maar bij marskramer hebben ze nu net zo'n schort in het foldertje staan. Desnoods bij zo'n naaiwinkeltje er een tekst van je zelf op “borduren” en klaar. Ga ik namelijk nog wel doen. Heb ik er tenminste 1 extra. Ik heb zelf namelijk een keer een giga klodder lijm in mijn net nieuwe spijkerbroek gehad. En dat werd ook heel heet op mijn been. Echt branden, en die broek kon ik weggooien.

Succes nog met je ijzer en keukenrol, maar zal vast wel lukken.

Groetjes Mandy