kinder-nagel-partytje

• jolanda in opleiding

Hoi ik zit er hard over te denken om ook iets met kinder partytjes te gaan doen met het nagelen omdat er nog niet zo veel zijn die het doen.

Nou heb ik al op de site van Christel gekeken en moet zeggen heel mooi en goed in elkaar gezet en ik heb er hoop ideeen op gedaan.

Maar ik zou toch wat meer vergelijkings matriaal hebben zo dat ik er een midden weg in kan vinden wie weet er dus nog meer sites voor ideeen?

Groetjes Jolanda

• Esther kvk

kijk eens bij 4 ever nails op deze page.

zij doet dat ook, heel leuk.

Esther

• yvon kvk

Hoi Jolanda

Ik wilde je net mailen om even op mijn site te kijken( www.4evernails.nl), anders mail me even via de site als je nog vragen hebt want anders wordt het zo'n lang verhaal!

groetjes Yvon

• Marianne kvk

Hoi Jolanda, leuk dat je ook dit idee hebt. Ik ben ook aan het rondkijken en informeren om kinderparty's te geven. Wellicht kunnen we elkaar helpen met het opzetten hiervan! Site van 4evernails ziet er goed uit, leuk met de fotos van de kids. Op de site van Christel kun je ook wat info halen. Succes groeten van Marianne

• Christel

Bedankt voor jullie complimentjes over mijn kinderfeestjes.

Als jullie hiermee verder gaan zou ik zo graag jullie woonplaatsen willen weten, want ik krijg heel veel aanvraag wat eigenlijk een beetje te ver uit mijn regio ligt.

Zo zouden we elkaar wel een handje kunnen helpen.

Ik hoor weer van jullie!!!

• jolanda

Hoi Christel

Mijn omgeving is alphen ad rijn,het zou niet verkeerd zijn als wij elkaar op die manier kunnen helpen.

Ik heb een hoop leuke reacties op het idee uit mijn omgeving dus ik wil er ook echt voor gaan.

Alle info. is welkom.

Groetjes Jo

• Christel

Het is heel dankbaar werk, kinderen zijn altijd zo enthousiast en spontaan.

Zoals je op mijn site hebt kunnen zien laat ik de kinderen zoveel mogelijk alles zelf doen dus als dat ook jou visie is kun je me altijd even mailen dan help ik je wel met de opzet ervan als je dat wil.

Groetjes Christel

• jolanda

he christel ik heb je een mailtje gestuurd hoor ik wacht het wel af ,groetjes jolanda

• Petra

Ik heb goede verhalen gehoord over Vinodini, http://www.vinodini-nails.nl en ik heb daar een kinderfeestje voor mijn dochtertje gepland…Lijkt me leuk. Ze wordt 9 en kijkt er echt naar uit.