wie heeft een tip van gel

• christinebynails kvk

hi , ik werk voornamelijk met uv acryl en heb daar veel ervaring in ,heb ook mijn gel opleiding maar meer klanten met acryl nu heb ik ook klantjes met gel gekregen met frechemanicure en omdat ik daar te weining ervaring in heb (dus maar meer oefenen ) krijg ik de smilline in frenche niet in 1 keer mooi een beetje wolken ,ik doe eerst frenche opzetten en dan vijlen en dan weer frenche en dan bouw ik de nagel op , weet iemand hoe ik dat sneller kan doen, het was wel lachen ze kwamen met zijn 2 en de ene klant zat helemaal onderuit gezakt en zat constant te gapen ik doe er 1,1/5 uur over dus dat is echt niet lang maar ja als je eerst op de ander moet wachten, wie heeft een tip groetjes christine

• Miranda

Welke french gel gebruik je? Een modelleergel (dik) of een dunne kleurgel?

Groetjes Miranda

• christinebynails kvk

hi miranda ik werk met magnetic de pink en de white voor de smile het lukt wel maar ik doe er te lang over ik doe eerst de smile en dan vijlen met schuimblok en dan weer white en dan afwerken met pink heb jij een tip groetjes christine

>

>

>

• Miranda

Hoi,

Wij werken ook met Magnetic, we brengen de eerste 2 gellagen aan, vijlen in model en brengen dan de spectrum color gel ultra white aan in 2 dunne laagjes. Dit is een witte dunne gel. Deze hoef je niet meer te vijlen, je zet er meteen de topgel of glansgel met parelmoer of wat de klant wenst overheen. Uitharden en klaar. Omdat de gel heel dun is zie je na het aanbrengen van de topgel geen verdikking op de overgang van smile line naar het nagelbed. Mocht je smile line niet perfect zijn dan kun je voor het uitharden nog corrigeren door een platte (gel)penseel vochtig te maken met finishing wipe en hiermee de smile line perfect strak trekken.

Succes, als er nog vragen zijn dan hoor ik het wel,

groetjes Miranda

• christinebynails kvk

bedankt miriam , ik deed de white smile eerst zo had ik het geleerd maar dan wordt hij zo woldeachtig ik ga jouw tip gebruiken bedankt dat je gereageerd heb groetjes christine

• christinebynails kvk

sorry miranda bedoel ik

• Esther kvk

ik heb ook nog een tip.

tegenwoordig hebben ze ook gel in een flesje.

die clear is altijd een high gloss toplaag, maar ze hebben nu ook een witte ervan.

dat is misschien wel handig om op te brengen. daar kan je denk ik ook een beter smile lijn meet maken.

dus dan doe je eerst clear of pink aanbrengen en dan wit erop en dan de toplaag.

die witte hoef je dan ook niet te vijlen.

hij is te koop bij nails only en wie weet ook wel bij magnetic

Esther

• amber

nail creation heeft hem ook,is echt super.

groetjes amber