Aan huis, of een pandje?

• Kim

Hallo

Ik heb een vraagje hebben jullie een salon aan huis, of huur je ergens een tafel enz enz. Ik ben namelijk aan het twijfelen wat ik zal doen. ik zou graag reacties horen wat jullie de voor en nadelen vinden. Ik heb eventueel thuis een mooie zolder als salon, maar dan moet iedereen door je huis heen. Maar aan de andere kant kost het je niks qua ruimte. Hoe ervaren jullie dit???

Groetjes Kim

• Susanne in opleiding

Ik werk al 3 jaar aan huis. Ik vind het hartstikke leuk en heb het leuk ingericht. Je hebt inderdaad veel voordelen ermee omdat je dus geen huurkosten hebt. Je maakt dus gauwer winst. Van de andere kant zou ik heeeel graag een tafel huren in een salon of een eigen salon openen. Maar ja, om een tafel te vinden bij je in de buurt is moeilijk. Bij mij in ieder geval wel. Er zijn weinig plekken waar ik een tafel kan huren. En die keren dat ze me gevraagd hadden, was het te ver weg of het was toen ik nog aan een andere opleiding bezig was. Ik zou het heel leuk vinden om in een studio te werken omdat je dan collega's om je heen hebt en je altijd samen met je collega's kunt overleggen als je ergens onzeker over bent. Ik zal voorlopig nog aan huis blijven werken, maar als er ergens een tafeltje vrij komt, zou ik er graag willen werken.

Groetjes Susanne

• Kim

Hoe vinden klanten het dat ze bij jou door huis moeten? Ik kan namelijk een tafel krijgen bij mij in de buurt. Ik heb alleen nog geen idee wat ik om kan zetten wat ik af moet dragen aan de belasting etc.

• Susanne in opleiding