Hallo allemaal, Ik ben dus Helga en bezig met een opleiding voor gelnagels, daarna zal er nog een maniure cusus achteraan gaan.
Nu ben ik net de hele tijd dit prikbord aan het lezen, en haal heel wat informatie hier op, perfect gewoon!
Als je klaar bent met de nagels las ik, dat je dan voor een mooi resultaat de nagelriemen moet insmeren met nagelriemolie, maar beschadig je dan niet de lak, ivm droogtijd?( ik gebruik topcoat die onder de lamp uithard)
Ik las ook iets bollingen maken, ik heb geleerd om een soort worstje neer te leggen ,en dan vanaf de nagelriem er over heen te gaan, misschien dat dit een tip is.
Wat mij ook opvalt is, dat er veel problemen zijn voor de smile met french manicure, waarom gebruiken jullie daar gel voor?, en geen wittige nagellak, je krijgt uit eindelijk hetzelfde effect.
Mijn lerares heeft mij 3 mogelijkheden(witte tip, witte gel, witte lak) laten zien hiervoor, en ja die met nagellak werkt het makkelijkst.
Ik zal hier nog vaak terug komen om mee te lezen en eventuele vragen te stellen.
Groetjes Helga