Hoi ik ben even anoniem want mijn punt gaat over een andere nagelstyliste die bij mij klant is.
Ik ben pas voor mij zelf een klantenkring aan het opbouwen en dan ben je natuurlijk blij met elke klant en zeker als zij ook een nagelstyliste is want wie weet kan je wat van elkaar leren.
De eerste keer moest ik komen om het op te vullen(ik kom aan huis)tot mijn schrik waren haar nagels heel erg dik acryl met een laag gel erover.
Ik heb mij dus eerst de tandjes gevijld voor dat het een normale dikte was en eindelijk aan het echte werk kon beginnen ben zeker 3 uur aan de gang geweest.
Maakt niet uit het was gezellig en ze zei ook dat ze het eerst zelf had geprobeerd maar dat was dus geen succes.
Nu heb ik wel weer een afspraak staan voor het opvullen maar nu belde ze al na anderhalve week of ik even tijd had om haar nagels op te knappen ik schrok want ik dacht is het dan niet goed gegaan?
Maar nee ze is naar een promotie van een een of ander merk geweest en toen heeft ze even 3 nagels laten schoonvijlen en verschillende dingen erop laten zetten om te zien hoe het in zijn werk ging.
Maar nu loopt ze met allemaal verschillende nagels en vindt dat er nu niet uit zien en of ik het dan even kon komen om het weer op te knappen.
Aan gezien ik nu even geen tijd had zei ze oh dan gooi ik er wel weer wat overheen.
Ik zie mijn geest al dwalen straks weer hele dikke nagels met allerlei lagen over elkaar heen en ik kom eigenlijk alleen maar om het op te vullen voor een redelijk klein bedrag.
Wat moet ik hier nu mee?Ik heb het gevoel dat er misbruik van mij gemaakt wordt want ik kan steeds de bende opknappen die zij er zelf van maakt.
Wie weet hoe ik hier tact vol mee om kan gaan?
Want als dat steeds zo is ben ik haar liever kwijt dan rijk.
Een wanhopige beginnende nagelstyliste