Bruidjes

• Marianne kvk

Wat doen jullie als er bruidjes komen voor 1 set nagels en ze daarna willen verwijderen? Rekenen jullie dan ook de verwijderkosten? Of 50% daarvan? En na hoeveel weken verwijderen jullie dat dan? Ik weet dat de klant dat in veel gevallen zelf wil bepalen, maar sommige weten gewoon nix. Wie helpt me met een antwoord en graag met spoed s.v.p. Vanavond heb ik mijn eerste bruidje. ALVAST BEDANKT VOOR JULLIE REAKTIES!! Groetjes van Marianne HEbben jullie ook nog andere tips betreft arrangementen? Ik heb te wel eens eerder gevraagd….dacht ik.

• yvon kvk

Hoi Marianne

Ik reken gewoon een nieuwe set nagels, en vraag of ze ook nog iets speciaals op haar nagels wilt, steentjes pareltjes e.d. bijvoorbeeld op de nagel van de vinger waar haar trouwring aan zit.

Vaak gaan ze na de bruiloft op vakantie en als ze daarna dan de kunstnagels er dan af wilt reken ik ook de verwijderprijs. Bij mij € 12,50 incl. versteviger en ik doe er dan Naillab RX8 op dat geeft een mooie melkachtige kleur en daarna een wetlooklak voor het glimmen.

En die keer geef ik ook veel info over het verzorgen van haar natuurlijke nagels met eventuele producten maar leg niet de nadruk op de verkoop. Vaak willen ze dat toch wel hebben wat je dan net gebruikt hebt.

En komen voor andere dingen weer terug, manicure of een set nagels met de kerst.

Succes

groetjes Yvon

• sandra

yvon

mag ik vragen waar jij die rx8 inkoopt ben er erg benieuwd naar want heb ooit een flesje gekocht maar nu wil ik er mee vandaar hoop dat je me kan helpen

groeten sandra

>

• Marianne kvk

Yvon, bedankt meid voor je snelle reaktie. ik ben ook benieuwd waar je die Naillab kunt kopen…. ik lees het morgen wel……doeg.

• Esther kvk

ik reken ook een nieuwe set nagels en evt. versiering als ze dat willen.

ik reken ook de verwijderkosten ja.

ik laat aan hun over wanneer ze ze er af willen hebben.

dan vijl ik daarna de natuurlijke nagels weer mooi en verzorg ik ze lekker zodat ze er weer prima uitzien.

Esther

• Nagelstudio Beauty By Me (KvK)

Ik bereken ook een nieuwe set nagels -eventueel met nailart- en over het algemeen verwijder ik deze nagels weer als ze terug komen van de “honeymoon”.

Bruidjes krijgen wel standaard (gratis!) een vijl, een olie en een flesje lijm mee bij het zetten van de nagels, want niets is zo erg als een afgebroken nagel op je trouwdag en ik kan er niet altijd alla minute bij zijn om te reparen!!!

Als er de mogelijkheid is om op de dag zelf nog even een controle te doen is dat bij de prijs inbegrepen (ligt aan het tijdstip / de plaats waar ze trouwen / tijdscheme bruid / enz. ).

Voor het verwijderen vraag ik de volle prijs van E. 17,50 en dat is inclusief manicure behandeling. Ook ik geef de nodige informatie over verzorging mee naar huis…

Als de bruid haar bruidsmeisjes ook meeneemt voor nagels, krijgen ze allemaal 15% korting op de prijs van een nieuwe set!

Groetjes, Peet

• yvon kvk

Hoi

Ik heb hem gekocht bij http://www.js-internationails.com/index0.php

Het staan bij de manicurelijn. Het voordeel van dit bedrijf is dat je het los kunt kopen. Bij veel andere groothandels moet je de hele serie kopen vandaar.

Succes meiden

groetjes Yvon

• yvon kvk

Hoi Peet

Goeie tip van je (lijm, vijl, olie) en dat van die bruidsmeisjes!!!

Bij mij krijgen alle klanten een flesje olie en ik vul gratis de olie bij.

groetjes Yvon

• Magic Nails Sittard

Wij hebben een apart displaytje met voorbeelden van subtiele nail art morgelijkheden speciaal voor bruidjes.

Verdere hebben wisselende acties zoals:

- Bruidegom een gratis ‘hand tune up’ (snelle manicure behandeling voor mannen)

- Gratis handpeeling en handmassage

- Gratis paraffinebehandeling

- Geen extra kosten voor ‘french gel’ en parelmoer topgel

- Gratis persoonlijk vijlenset (is elke klant normaal verplicht om aan te schaffen hier en dat wordt ook alleen bij die klant gebruikt!)

Verder doen we standaard een controle en ‘kleine correcties’ binnen 2 dagen voor de grote dag als de klant langer dan een week geleden voor de complete behandeling geweest is. Wij vragen meestal ook of ze een foto waar de handen met de ringen op staan (elke bruidsfotograaf maakt daar een foto van) voor ons willen nabestellen. Wij betalen die foto natuurlijk zelf! Leuk om te bewaren en als voorbeeld voor andere bruidjes die in de toekomst onze studio bezoeken.

Groetjes Miranda

• Nagelstudio Beauty By Me (KvK)

Heeeeeeeeeee dat is leuk (die van die foto)!

Geweldig idee; had van mij kunnen zijn -hihihi- ;-)

Groetjes, Peet