Hoi Helga ik koop de parafinne bij florence nails per kilo 4,75 ex.
en er gaat een kilo in een gewoon formaat bad.
groetjes Jo
Hoi Jolanda,
Bij die andere site heb je 1kg voor 4,52 euro ex, maar volgens hun gaat er 2 liter in.
Maar ja we zien het wel, ik ga in ieder geval maandag naar Tiel (lekker eindje rijden) om het te kopen.
Ik wil alleen graag weten wat ik nu moet doen, moet ik nu geen creme gebruiken van te voren of wel?????, Eerst een scrub en dan……, wie weet het/
Groetjes Helga
Hoi Helga,
Ik ga eerst de handen goed wassen met iets dat antibacterieel is. Dan van te voren srubben en dan geen vette creme op de handen, want ik wil de paraffine zo zuiver mogelijk houden. Ik heb zelf het gevoel dat als je met vette handen in de paraffine gaat dat de paraffine dan niet zo lang houdbaar is.Dan na de paraffinebehandeling pas creme op de handen. . Ik heb het paraffine bad van florence-nails, en daar zat een prima gebruiksaanwijzing bij (plus de handschoenen en de zakjes) bevalt heel goed en er gaat 1,5 kilo paraffine in. Mocht er geen gebruiksaanwijzing bij die van jou zitten dan kun je die van mij wel als kopietje krijgen. Groetjes, Karin
Hoi Helga,
Afhankelijk van de huid van de klant doe je na het desinfecteren een handcreme of masker er op. Hierna in de paraffine dompelen, 3 keer, plastic er over en dan de badstof handschoen. Door de warmte gaan de porien namelijk open waardoor het aangebrachte produkt veel beter zijn werk doet. En natuurlijk is de doorbloeding beter. Voor reuma patienten is het overigens ook een aanrader, het geeft verlichting door de warmte. Bij deze klanten echter NIET masseren!
Als je interesse hebt kan ik je de reader van de cursus mailen, dan weet je precies hoe het in zijn werk gaat. Mail me dan even, dat gaat sneller want soms lees ik hier een paar dagen niet.
Groetjes Miranda
Hoi allemaal,
Ik wil jullie allemaal bedanken voor de reacties.
Vandaag ben ik met mijn man naar Dija in Tiel gereden, vanuit zuid limburg om even daar te kijken in die zaak.
Het zag er daar goed verzorgd uit, en werdt daar vriendelijk geholpen.
Daar heb ik uiteraard het bad gekocht met de benodigheden, en nog wat spulletjes.
Het was een rit, maar vondt het leuk, om eens in een groothandel/winkel te kijken.
Nu moet ik het badje nog uitproberen, maar als het goed is krijg ik dus hulp van Miranda, en daar ben ik haar dan ook erg dankbaar voor!
Ik heb trouwens mijn certificaat voor gelnagels, en hoop na iets meer ervaring mijn Diploma te halen.
Over een maand of 3 wil ik dan uiteraard een cursus voor de manicure doen.
Bedankt Helga
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?