Gele Nagels

• yvon kvk

Hoi

Wie kan mij helpen!

Ik heb een klant met hele gele natuurlijke nagels. Ze heeft trad.acryl met een naturel kleur. Haar eigen nagels zijn zo geel dat het lijkt alsof haar kunstnagels goor zijn. Ze rookt, ze wilt geen french, ze vergeet de olie, ze vergeet de base-coat en draagt vaak donkere nagellak die dan ook nog eens lekker in de kunstnagel dringt. Het is een schat van een vrouw die ik ook echt aanstuur om de producten te gebruiken maar het lukt gewoon niet. Met het gevolg nu dat het eigenlijk niet echt goede reclame is. Laatst vroeg iemand me wat ik met haar nagels had gedaan, dus je snapt dat ik me dan een beetje ongelukkig voel. Wie kan mij helpen om toch iets te proberen waardoor ook die natuurlijke nagels niet zo geel meer zijn.

groetjes Yvon

• Kim

Hoi yvon

Dat is inderdaad erg vervelend.

Gebitsreiniger van de kruidvat in een handbadje!!!! Soms werkt het!

Je kan het altijd proberen succes

Groetjes Kim

• Marianne kvk

Is het misschien iets om ipv de rose acryl en dekkende rose acryl te gebruiken?Hiermee bedoel ik wat je bijv. bij nagelbijters prima kan plaatsen. Ik werk dan met de flawless van Creative.Succes.gr.M

• yvon kvk

Hoi Kim

Ik heb net de klant gehad en heb het aan haar doorgegeven, omdat ik het zelf nog niet in huis heb vandaar.

Bedankt voor de tip!

groetjes yvon

• yvon kvk

Ik gebruik zelf ook de flawless van Creative bij een french (nagelbijter) maar om nu de hele nagel zo te doen vind ik niet mooi. Ik hoop gewoon dat de natuurlijke nagel wat lichter kan worden.

evengoed bedankt voor het meedenken!

groetjes Yvon

• Kim

ik ben benieuwd ik hoor wel of het gelukt is!!!!