Hallo meiden,
Ik ben inmiddels begonnen in mijn studio. Ik heb een kvk nummer een bedrijfsverzekering en een btw nummer aangevraagd.
Hoeveel van jullie hebben een btw nummer??
En ik ook + ook kvk nummer….
Kreeg gisteren de eerste (geschatte) aanslag van BTW: E. 500,00 betalen!
Gelijk de assurant gebeld, want dat klopt dus niet…
Ik hoor BTW terug te krijgen i.p.v. te betalen (althans dit jaar, volgend jaar zal ik wel moeten gaan betalen denk ik…)
Aangifte was i.d.d. niet goed doorgekomen en hij gaat het allemaal regelen!!!
(Je schrikt je toch de krullen van de buik!!!)
Over buik gesproken:
Ik moet 11 mei geopereerd worden…
Ik krijg een operatieve maagverkleining (gaan ze mijn maag voor 80% dicht nieten!) en zal in totaal 4 weken niet kunnen werken!
Gelukkig kunnen mijn klanten allemaal het begrip opbrengen dat ze nu 4 weken moeten doen met hun nagels i.p.v. 3 weken… Lief he?
Jullie horen via dit prikbord nog wel even hoe het gegaan is (na pinksteren mag ik weer naar huis en zet de pc tijdelijk even beneden neer i.p.v. in de studio op de 2e etage…)!
Groetjes, Peet
Hoi Irene
Jij heel veel succes met je littekencorrectie. Het is alleen Peet die voor de maagverkleining gaat. Peet bij deze ook jij heel veel succes.
groetjes Yvon
Ps. Irene doe jij een littekencorrectie omdat je na een keizersnee zo'n “afdakje” hebt gekregen. Want dat heb ik wel maar mijn arts zei dat er niets aan te doen was.Irene (kvk) schreef:
Nee, dat is het niet.
Ik heb een spoed darm operatie gehad. Er is van rond de navel naar beneden gesneden. Daarna meer dood dan levend 2 weken op IC gelegen.
Lang verhaal veel gebeurt maar ik leef nog.
Daarom vind ik het ook belangrijk dat je doet wat je leuk vind. Dit terzijde.
Het litteken is door mijn zwakke conditie toen opengegaan. Ik had een gat van 10 bij 10 bij 10. Dit groeit uit zichzelf dicht (duurde 3 maanden). Nu wil ik weten of er iets aangedaan kan worden.
Dit is nu 2 jaar geleden gebeurt.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?