mannen

• monique

Vanavond komt er een nagelbijtende man, die van het nagelbijten af wilt komen zonder er als een vrouw bij te lopen, nou krijg ik nooit mannen, dus vroeg ik me af of iemand advies heeft, bijvoorbeeld welke kleur acryl en hoe ik ze toch mooi af kan werken zonder glans…

Alvast bedankt,

groetjes monique

• Ilonka

hi monique,

Ik gebruik altijd clear acryl voor de hele nagel.

Inplaats van aflakken doe ik aan het eind alleen maar met de withe block polijsten en olie erop. ( de nagelriem olie is niet uit te sluiten) Maar doordat je alleen maar de white block gebruitk en niet verder polijst is er geen enorme glans waardoor het er niet vrouwelijk uitziet.

Ik zou niet met clear en white acryl gaan werken, dat geeft al heel erg snel een te vrouwelijk effect en ook niet de nagels te lang maken.

Als het een enorme nagelbijter is zet je er wel natuurlijk een stuk aan zodat ze totoaan het einde van de nagelbed/vingertop komen.

Ik hoop dat je hier wat mee kunt.

PS: Ik werk bij nagelbijters en bij mannelijke klanten niet met tips. Als het kan gebruik ik een sjabloon en anders maak ik gewoon zo de nagel. je doet dan als de acryl hard is, de huid van de vingertop voorzicht terug trekken ( om het maar zo te noemen) dan laat de acryl los van de huid.

Succes ilonka

• monique

ha ilonka,

hartstikke bedankt voor de tips, het is heel mooi geworden en hij was heel tevreden en vond het iet vrouwelijk…

groetjes monique

• marianne kvk

Heeft die man nog wel een vervolgafspraak met je gemaakt? Ik vind het wel knap dat een man die drempel overstapt! Vertroetel zijn nagels maar goed. Succes!:)

Marianne