naam gewijzigd

• MMagic Nails Sittard

Ik kreeg herhaaldelijk mail met de vraag van welke studio ik was. Ik heb mijn naam veranderd in de naam van de zaak, is inderdaad handiger… Omdat er al een Magic Nails was heb ik de woonplaats erbij vermeld om verwarring te voorkomen.

Groetjes Miranda

• Magic Nails Sittard

Oeps! Een foutje, even een M weggehaald…

• Bijoutifull You

jij bent de dealer van magnetic?

groetjes Esther

• Magic Nails Sittard

Klopt Esther.

groetjes Miranda

• Bijoutifull You

weet je waarom ik dit vraag?

ik zag al een paar keer deelfde naam op internet voorbij komen, maar jullie waren het niet.

dat kan toch eigenlijk niet?

er zijn er dus meerdreen die die naam voeren.

trouwens, nog gefeliciteerd met de distributeursprijs en ik moest de groeten doen van Danielle van Bisjoe 4 Joe. Zij woonde in Maasbracht en kwam altijd haar spullen bij jullie halen.

Esther

• Susanne in opleiding

Hey Miranda!!!

Ik zag laatst inderdaad hier ook nog iemand onder de naam Magic Nails, maar dat was jij inderdaad niet. Wanneer is er trouwens weer open huis? Kan niet wachten, Ik vind de aanbiedingen altijd erg fijn. Misschien tot zondag bij de 1e les van de acrylcursus!!! Heb er echt zin in !!!

Groetjes Susanne

• Magic Nails Sittard

Hoi Esther en Susanne,

Tja… daar kunnen we wel moeilijk over gaan doen, maar zo lang ik er geen last van heb en het niemand uit onze regio is wil ik er eigenlijk niet op reageren…

Niet leuk, maar ook geen ramp.

Ik heb net op het berichtje van Danielle gereageerd, leuk zeg dat het haar zo goed bevalt!

Susanne, de volgende open huis data zijn nog niet bekend. Zo gauw ze bekend zijn hoor je er van.

Groetjes Miranda

• Susanne in opleiding

Dat is goed, ik zal wel weer een flyer krijgen met de post. Ben benieuwd wat er dit keer allemaal bij zit!

Groetjes Suus