Gel over acryl

• Susanne in opleiding

Ik deed vroeger (toen ik nog een lamp had met 1 buisje ,4 vinger lamp.) altijd een topgellaagje over de acryl. Als ik de plaklaag er dan af haalde met finishing wipe, bleeg er een mooie glanzende laag op de acryl zitten. Nu heb ik een tunnellamp met timer en ook al doe ik 2 lagen over elkaar en al laat ik de lamp 5 minuten aan staan, de gel pakt gewoon niet. Wie kan mij helpen? Wie weet wat ik fout doe?

Alvast heel erg bedankt!

Susanne

• Bijoutifull You

je hebt wel goed ontvet voordat je gaat gellen?

anders ligt het denk ik toch aand e sterkte van de gel.

en niet eerst olieen he. misschien stomme reactie maar dan pakt het ook niet.

succes

Esther

• Danielle, Bisjoe4joe

Geen idee…. Ik gebruik zelf ook altijd gel en acryl samen. Ik maak de French rand met acryl en vul t op met gel. Ik vind t ideaal! Je moet inderdaad gelijk zoals Esther al zei de gel aanbrengen en niet eerst gaan olien maar ik denk da's wel logisch toch?

Suc6! Groetjes, Daan

• Lokje KvK

Ben je misschien overgestapt op een ander merk ???????

• Magic Nails Sittard

Hoi Susanne,

Welke gel over welke acryl? Moet gewoon kunnen eigenlijk, wij werken ook af met topgel. Je komt zondag toch, proberen we dat meteen uit!

Groetjes Miranda

• Susanne in opleiding

Hoi Miranda

Ik gebruikte acryl van een ander merk (dus geen magnetic) en ook een topgel van dat merk. Maar vandaag op de cursus had Eugenie al verteld wat ik waarschijnlijk fout deed. Na de acryl opgevijld te hebben ging ik de nagel eerst met de whiteblock bewerken en daar overheen deed ik dan de topgel. Eugenie vertelde al dat ik gewoon de nagel moest opvijlen en niet meer met de whiteblock eroverheen moest gaan. En dan de topgel op moest brengen. Ik ga dit morgen proberen en dan zie ik meteen het resultaat. De cursus was weer super trouwens! Het gaat al best goed en ik oefen heel veel! Trouwens die blauwe dunne blokjes zijn echt fijn! Mogen we die ook gebruiken bij het examen? Ik krijg zo bijna helemaal geen krasjes meer op de nagels met het polijsten. Ik vind het echt een uitvinding en ik heb er meteen een gekocht! Nu maar hopen dat ik hem ook op het examen mag gebruiken. Ik heb trouwens ook nog een ketting gekocht vandaag na de cursus. Ik was er helemaal verliefd op geworden. (roze, met allemaal kleine hangertjes en een hartje in het midden) Hij staat echt heel leuk! nou, in ieder geval hartstikke bedankt voor de reacties en morgen ga ik het uitproberen!

Groetjes Suus

• Magic Nails Sittard

Heel veel succes er mee!

Binnenkort wil ik eens met je praten… ik heb hier je berichten gelezen en ik verneem elke week de resultaten van de cursus. Heel positief en aangezien wij hier misschien binnenkort een tafel vrij hebben 2 dagen per week en ik op andere dagen hulp in de groothandel nodig heb kunnen we eens kijken wat jou toekomstplannen zijn en of je op een of andere manier interesse hebt…

Groetjes en een fijne avond nog, Miranda

• Susanne in opleiding

Hey Miranda, Lijkt me helemaal te gek! Ik wil er heeeeel graag eens over praten. toekomstplannen heb ik nog niet. Ik zit juist een beetje in crisis omdat ik geen baan kan krijgen in de sector van mijn opleiding. Ik hoor het wel van je. Ik wil best een keertje langskomen als het jou uitkomt. kunnen we het er eens over hebben.

Super!

Groetjes Suus