Bericht vanuit Curacao

• Danielle, Bisjoe4joe

Hoi allemaal!

Jullie hebben een tijd nix van me gehoord op t prikbord, maar ik ben inmiddels verhuisd en woon nu op t mooie eiland Curacao! Ik kijk mijn ogen uit naar al die nagels hier! Jeetje, werkelijk vol met glimmers, nailart, van alles! En lang die nagels…. In een winkel kon de kassiere er amper mee omgaan, maar dat schijnt nix uit te maken! Als ze maar lang zijn…..

Ik heb flinke plannen hier voor mijn studio. Ik wil graag distribiteur worden voor Magnetic (Ze halen hier bijna alle materialen uit Amerika, weinig groothandels) en ik wil me flink uit gaan leven met nailart. Heeeeerlijk! Nu eens geen mensen die ‘een wit randje’ willen, maar ik mag gaan knallen!

Ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes, Daan

www.bisjoe4joe.nl

• Marianne kvk

Supergaaf voor je, ik hoop dat het lukt om je plannen uit te voeren betreft Magneticdistributeur. IK WENS JE HEEL VEEL plezier en succes en zet eens wat foto's op internet van de Caribische nagels die je daar hebt gemaakt.Doei!gr. Marianne

• Lokje KvK

Ha die Danielle,

Leuk om wat van je te horen. Ik was al van plan om een oproepje aan Esther te doen, om te vragen of zij misschien wist hoe het met je ging.

Dus het avontuur is nu echt begonnen. Heel veel suc6 meid. En hoe ons op de hoogte. (ik wil liever niet weten hoe warm en hoe mooi het daar is, HOEZO JALOERS)

Groetjes Lokje

• Magic Nails Sittard

Hey Danielle,

Dan zien we elkaar op de volgende internationale dealermeeting! :)

Heel veel succes en plezier!

Miranda

• Danielle, Bisjoe4joe

Ja leuk Miranda! Ik zou vorig weekend naar de trainingen van Magnetic gaan om hier ook les te gaan geven, maar donderdag t/m zondag les en maandag het vliegtuig in, ging ik echt niet redden helaas. Er moest nog veel geregeld worden en vooral natuurlijk ook afscheid genomen worden! Wat n tranendal is dat geweest! (He Esther?) Hihi! Ik ben nu al flink aan t rondsnuffelen voor een pandje… Jullie horen nog wel hoe het verder gaat hier!

Doei doei!

Groetjes, Daan

Ps, Als jullie denken: ‘Waarom reageert dat mens altijd midden in de nacht??’ Dat komt omdat t hier 6 uur vroeger is….. Het is hier nu pas 21.45!

• yvon kvk

Hoi Danielle

Ik hoop dat alles snel gaat lukken voor je! Geef je dan even het adres want ik ken nog een paar marinevrouwen daar!

groetjes en succes

Yvon

• Danielle, Bisjoe4joe

Kijk! Da's mooi! Ik ga je zeeeeeker t adres geven als t zover is!

Doei doei!

Groetjes, Daan

• DANIELLA

Hee dan ik wist niet eens dat je ging verhuizen?En ik ben heel jarloers!! Je zit op mij geboorte eiland.Ik kom in augustus voor het eerst naar curacao sins ik ben verhuisd naar nederland op mij 6de .Meschien zie ik je daar .Ja op die lady,s daar kan je uitleven op nailart gebied hoe gekker hoe beter .Ze kennen geen grenzen.Heerlijk voor hoe lang blijf je ?groetjes Daniella