F.M tips

• jolanda

Hoi omdat ik de smil line nog niet strak genoeg met acryl kan zetten heb ik nu french manicure tips besteld.

Op de nail trainer aan de slag en het resultaat is heel mooi .

Maar nu mijn vraag als je dat bij een klant doet en zij krijgt uitgroei vrschuift de smile line hoe moet je dat nou doen als je gaat opvullen?

De verhouding klopt dan niet meer.

Heel graag tips hier over.

Alvast bedankt Groetjes Jo

• Nagelstudio Beauty By Me (KvK)

Hai Jolanda,

Je zal dan toch meer moeten oefenen met de smile-line; deze komt elke keer bij de nabehandeling weer terug… Je kunt hem dan inderdaad niet gelijk laten met de tip, dus moet je deze uit je losse hand kunnen maken!

Veel oefenen, dat is het enige advies waar je wat aan hebt… Sorry ;-)

Succes!

Groetjes, Peet

• Bijoutifull You

nog een tip,

gebruik een platic bokkenpoot (met zo'n rodd dopje bovenop) en duw daarmee de smile lijn strak als je hem net hebt opgezet.

Zo heb ik het in het hele begin ook gedaan.

Het helpt wel hoor, je kan hem mooi in mode duwen.

Maar inderdaad ook bij de FM tips moet je ze opvullen met wit.

Dus ja ik ben het ook van mening….. heel veel oefenen!

Succes

Esther

bijoutifullyou.nl

• Magic Nails Sittard

Je kunt ook een platte gelpenseel met finishing wipe (of soortgelijk produkt waar je de kleeflaag mee verwijderd) gebruiken om de smile line strak te trekken.

Een nieuwe punt op een lege removerstift zetten en deze met fin. wipe doordrenken werkt hetzelfde.

Groetjes Miranda

• Danielle, Bisjoe4joe

Inderdaad veel oefenen, want ik vind die french manicure tips niet voor iedereen geschikt hoor! Als mensen een breed, kort nagelbed hebben en je gebruikt hierbij die french tips krijg je hele rare verhoudingen, ziet er nie uit!

Dus flink oefenen en als je tot je het onder de knie hebt toch french wilt doen bij mensen waar die french tip niet zo mooi bij is, kun je ook 2 laagjes witte nagellak opzetten op de vrije top (Nadat je de gel / acryl aangebracht en gepolijst hebt) en het randje strak maken met een penseel in de remover gedoopt. Laagje gel voor de glim en bescherming erover en klaar! In de salon waar ik werkte werd dit veel gedaan omdat t snel is, maar t is natuurlijk ook weer niet ideaal ivm afstoten. Ach, alles heeft zijn voors en tegens!

Suc6!

Groetjes, Danielle

• jolanda

Hoi meiden bedankt voor jullie tips hier kan ik wel wat mee en natuurlijk ga ik door met oefenen dat zal ik altijd blijven doen.

Groetjes Jo