tip blender en acryl

• jolanda

Hoi ik ben op het moment echt van alles aan het uit proberen want zo kom je er toch achter wat wel en niet voor je werkt.

Nu heb ik weer een vraag over de tip blender maakt het uit hoe lang dat erop zit voor je transparant gaat vijlen?

Of staat daar toch een tijd voor?(als het te lang duurt dat hij misschien weg vreet?)

En ik werk met met de tra.acryl maar denk er hard over om over te gaan op uv.acryl vanwege de lucht enzo.

Maar werkt dat dan buiten de lamp om op de zelfde manier?

En weten jullie of die van Florence goed is?

Alle info. is van harte welkom want ik nooit genoeg weten.

Alvast weer bedankt Groetjes Jo

• Christel

Hoi Jolanda,

Tipblender laat je maar een paar seconden intrekken en dan ga je het transparant vijlen.

Ook te gebruiken als je bij de nabehandeling moet vijlen.

U.V acryl werkt op dezelfde manier, je hebt ook meer tijd om de nagel te modeleren.Over Florence kan ik je niets vertellen.

Succes.

• Susanne in opleiding

Ik heb zondag voor het eerst met uv acryl gewerkt op de cursus. Normaal gebruikte ik de traditionele acryl. Ik kreeg hier altijd erge hoofdpijn van :-( Nu heb ik de uv-acryl gebruikt en je ruikt er helemaal niets van! Echt fijn. Geen hoofdpijn meer :-) En je hebt inderdaad veel meer tijd om de nagels te modelleren.

Groetjes Suus

• Bijoutifull You

Uv acryl is ook wel fijn ja, het blijft ook na het uitharden wat flexibeler, dus dat betekent inderdaad minder snel luchtranden.

Je moet het dus uitharden onder de lamp 2 minuten, net als gel.

Ik werk nu met Oddessy tr. acryl en die kan ik ook aanraden.

Hij is niet zo hard en dus ook flexibeler.

Ik had bij een paar klantjes ook altijd sneller lucht als bij de rest, maar nu helemaal niet meer.

Het ligt er natuurlijk ook aan hoe ze er mee omgaan, maar als iets keihard is en je knalt ergens tegenaan, dan schiet het sneller los.

De UV acryl van Magnetic vind ik heel fijn.

Esther