Goede nagelstudio Rotterdam?

• goede nagelstyliste Rotterdam

Hallo,

Ik heb een vraagje. Kan iemand mij een echt goede nagelstudio aanbevelen in Rotterdam. Ik zit nu bij een studio op de Noordsingel, maar ben niet echt tevreden, mijn nagels breken veel te snel, ze zijn echt niet te lang en vrij dik opgezet, (nu zijn er al weer drie gebroken na anderhalve week.. er zit veel lucht onder e.d. gewoon niet zo mooi..). Ik betaal daar zo'n 54 euro voor nieuwe nagels en 39 euro voor opvullen. Niet echt weinig, maar het gaat me niet om de prijs. Ik ben best bereid te betalen maar dan wel voor kwaliteit. Wie weet een goed adres?

Groet, Joy

• Joy

Mmm, mijn naam is dus niet “goede nagelstyliste Rotterdam”… maar Joy….

• DANIELLA

Hallo joy ik woon niet in rotterdam .Maar ik heb wel een oproep voor je gezet.Je zult snel antwoord krijgen denk ik.En hopelijk bevalt je toekomstige nagelstyliste wel groetjes daniella

• Joy

Alvast dank Daniella!

• Bijoutifull You

Hoi Joy,

Ik zit niet in Rotterdam maar in Den Haag.

Weet niet of dit te ver voor je is, anders kan ik misschien wat voor je betekenen?

Je mag me zo wie zo bellen als je vragen hebt over je nagels.

Tel: 06-51959723

Groeten, Esther

www.bijoutifullyou.nl

• Joy

Hoi Esther,

Bedankt, maar ik woon in Breda en werk in Rotterdam. Den Haag vind ik net te ver. Dank voor de reactie! (mooie website trouwens!)

• Bijoutifull You

o zo oke.

nee ik weet dan even niemand voor je.

succes met zoeken, Esther

• Anja kvk

Hoi Joy,

ik ben zelf nagelstyliste en ben toevallig 3 weken geleden ook bij diezelfde salon geweest ( volgens mij zit er daar maar 1 !) omdat ik er goede berichten over had gehoord.

Ik zocht namelijk een salon voor enkele van mijn klanten omdat ik zelf daar in de buurt in een beautysalon werkte maar ermee ging stoppen en thuis weer verder ging. Voor die enkele klanten was dat te ver weg omdat ik in Zuid woon en zij op de fiets kwamen. Jammer maar helaas bleken die goede verhalen niet waar te zijn. Zowiezo een slechte hygiëne daar in de salon maar ook de kwaliteit van de nagels is niet goed. Ik ga er verder niet over uitbreiden hier maar je hebt helemaal gelijk.

Ik heb nu mijn salon aan huis en je kunt me mailen als je eventueel meer wilt weten.

Groetjes Anja

• Joy

Anja, dan ligt het dus niet aan mij.. Ik vind dat je daar een hoop geld betaalt voor niet bijzonder goede nagels.. Waar in Zuid woon jij precies? Ik heb eigenlijk het liefst een nagelstudio in de stad (Centrum), omdat ik daar ook werk en dan in de pauze bijvoorbeeld op en neer kan. Ik hoor het wel van je!

Groet, Joy

• Anja kvk

Hoi Joy,

het ligt echt niet aan jou. Ik vond het een zware tegenvaller. Ik woon in Charlois. Vanuit de stad de maastunnel door en dan ben je er al.