hellup, mijn eigen nagels!

• melanie

Hallo allemaal,

ik dacht vandaag, laat ik alles er eens af halen en een nieuwe set plaatsen, ik zet mijn sets altijd zelf maar soms gaat dat niet zo heel netjes en ik heb ook ski schans nagels dus vandaar.

Dus ik het eraf gehaald maar mijn eigen nagels zien er niet meer uit, ik heb een tijdje terug mijn eigen nagel meegebroken (auw auw) maar daar zit nog steeds maar een kort stukje roze en ik heb bij 2 andere nagels een keer een scheurtje gehad, daar is nu gewoon een stukje uit de nagel om het zo maar te zeggen, ik hoop dat jullie een beetje snappen wat ik bedoel.

Ik heb altijd geleerd, zolang de matrix niet stuk is komt alles weer goed, maar ik maak me toch wel een beetje zorgen.

Ik wil wel graag een nieuwe set plaatsen anders lijkt het zo raar tegenover mijn klanten, wie weet raad, wat kan ik nu het beste doen en komt het nog goed met mijn nageltjes, hellup.

Groeten van Melanie.

• Bijoutifull You

het zal er toch uit moeten groeien

je hoeft je echt geen zoregn te maken, het komt zeker weer goed.

je wil niet weten hoe vaak ik verander van set.

soms wel elke week.

dan vijl je toch ook altijd weer enzo.

weet niet tot hoever je nagel is afgebroken, maar het is zo wie zo het beste om je nagels echt goed kort te knippen en dan een set te plaatsen.

goed je nagelriemen terugduwen bevordert ook de groei van je nagel.

als je nagels (afgebroken) niet te kort zijn, kan je er weer een set opzetten.

mocht je het niet zo mooi vinden staan dan kan je altijd om het te camoufleren een leuke art doen of een lakje.

bij nagelbijters bij mij bijv. zet ik, als ze echt een heel kort nagelbed hebben een leuke art voor 2/3e op de nagel, dan zie je de randen niet, of ik geef ze een kleurtje.

hoop dat je hier wat aan hebt.

mocht je echt heel erg twijfelen, waarom vraag je het dan niet eens aan je opleidingsinst.

weet niet hoe lang je al bezig bent?

Esther

• melanie

Bedankt voor je reactie, ik heb mijn opleiding al afgerond in 2002, heb zelf een studio, dus ik nagel al een tijdje, maar ik schrok toch wel een klein beetje nu, ik ga morgen een nieuwe set zetten, ik doe ook wel regelmatig nailart dus ik verberg de lelijke plekjes wel zoals jij ook al zei.

Ik ben nu toch wel opgelucht nu jij ook zegt dat het wel goed komt, eigelijk weet ik dit ook wel maar je kunt soms ineens in paniek raken, maf eigenlijk.

Groetjes van Melanie.

• Bijoutifull You

ik begrijp wat je bedoelt, dat heb ik ook wel eens gehad.

in het begin ging ik lekker tekeer bij mezelf, met het gevolg dat ik wel eens teveel vijlde.

dan kreeg ik ook wel eens de kiriebels.

ik heb altijd weer nieuwe nagels gezet en nooit problemen gehad.

je moet gewoon ze niet te lang houden in dit geval.

veel succes.

ps heb je ooke en website?

ben wel nieuwsgierig naar je salon

Esther

• melanie

ja ik heb ook een website, ik was ook zeker van plan om ze toch korter te gaan dragen want iedere keer die ellende is ook niks waard.

www.freewebs.com/cosmo_nailstudio_melanie

dat is mijn website, heb jij ook een website en zo ja, mag ik het adres dan ook??

• Bijoutifull You

www.bijoutifullyou.nl

leuke site heb je trouwens.

succes met je nagels he.

Esther