Hallo Dames,
Ik ben nu alweer een paar maandjes klaar met mijn gel opleiding. Zet een set nagels bij mezelf (wat ik een hele klus vind) en……. verder dus niets. Geen klantjes en dus ook nog geen kvk, misschien dat ik hier wel een denkfout in maak ik weet het niet. Heb ook niet het zelfvertrouwen op dit moment om klantjes te hebben. Ik ben terug naar de opleiding geweest maar zij zeiden dat ik prima een set nagels op kon zetten. Zelf denk ik dat ik veel te snel luchtrandjes heb en nog niet genoeg op snelheid ben. Ik lees elke dag dit prikbord en heb sterk het gevoel dat jullie ook veel meer met acryl doen en de gel ook op een andere manier op zetten (in meerdere laagjes, en dus niet in 1 x met een bolling zoals ik heb geleerd) Ik denk dat ik achteraf (jaja manlief heeft me gewaarschuwd) niet de juiste opleiding heb gedaan. Ik voel me heel erg waardeloos en denk dus dat ik nooit een klant kan vinden. Zelfs een goedkopere prijs (de prijs die ik hanteerde tijdens de opleiding) helpt niet. Zoonlief heeft een mooie site gemaakt, ook niet. Twee keer mensen gehad die 1x nagels wilde en dus geen nabehandeling. Ik ben hier best heel errug verdrietig over Hebben jullie nog tips voor mij? Alvast bedankt en groetjes Karin.