Brekende Gelnagels

• Renate

Hallo Allemaal,

Wat een interressant forum hier moet ik zeggen, helemaal TOP!

Mijn exschoonzusje deed altijd mijn gelnagels, en ik kon er altijd alles mee, zelfs blikjes openen.

Nu ben ik in rotterdam geweest omdat ik ben verhuisd, heb daar ook gelnagels laten zetten wat gelijk al fout ging, dat had ze zelf ook door omdat ze vaak met acryl werkt.

Ik kreeg een week garantie en binnen die week was ik al snel 4 nagels armer.

Deze heeft ze er voor mij opnieuw opgezet, dit was vorige week woensdag.

Alleen ben ik sinds gisteren ALWEER 3 nagels armer.

Ik heb 60 euro betaald voor deze nagels, en ik vind toch wel dat ik recht heb op een goed product?

Het is niet dat ik ze voor het eerst liet zetten heb jaren gelnagels gehad.

Wie kan mij helpen?

• Bijoutifull You

ik heb het idee dat je bij dezelfde salon bent geweest als een anderen die hier eerder op het forum hebben gereageerd.

het zou kunnen dat ze te dun zijn geweest. dus dan is je breekpunt heel zwak.

ik werk ook meer met acryl maar het nagelen met gel verleer je echt niet hoor.

ik durf niet goed te zeggen wat er fout is gegaan, maar ik zou of teruggaan of een ander zoeken.

succes.

Esther

• Lokje KvK

Ik mag aan nemen dat je al bij die salon geweest bent of contact met ze hebt opgenomen. Ik zou dat anders toch even doen.

Je hebt inderdaad recht op een goed product maar als jij je nagels als gereedschap gebruikt ben ik bang dat je aann het kortste eind trekt.

En anders moet je toch een andere salon gaan zoeken.

Sucses.

• Renate

Hallo,

bedankt voor de reacties.

Ik ben niet in de salon geweest waar anderen ook zijn geweest, ik heb net even gekeken.

Het is niet dat ik mijn nagels als gereedschap gebruik, maar hoe kan het dat ik altijd zo goed als alles kon doen, en nu bij het dichtdoen van mn broek er al 1 wegvliegt.

Ik ben nu al 1 keer teruggeweest, maar ben het beu om steeds terug te moeten gaan.

Ik denk dat het toch een andere salon zoeken word.

Alleen heb geen idee waar ik die moet zoeken in rotterdam,

Ik ga nog maar eens rondzoeken op het prikbord, misschien dat ik goede recensies tegenkom.

ALvast bedankt!

Groetjes renate

• Patricia Kvk

Hai Renate,

Ik zet gelnagels en mijn salon zit in Capelle aan den Yssel, ik weet niet of het te ver voor je is.

Voor prijzen of vragen kan je mij mailen.

Groetjes,

Patricia

Nagelstudio Patricia V.

• Bijoutifull You

hoi,

in principe moet je alle normale dingen met kunstnagels kunnen doen.

als er 1 afvliegt met het dichtdoen van je knoop, dan zit er iets niet goed nee.

een blikje openen is een ander verhaal, daar moet je gewoon iets voor gebruiken en ook met het bedden opmaken, moet je gewoon opletten hoe je het instopt.

extreme dingen kunnen ze niet tegen nee, maar het is vlot ja dat ze er af vliegen.

als je er geen vertrouwen meer in hebt, zou ik niet teruggaan, maar een ander zoeken.

het beste kan je je nagels die er nog op zitten, er op laten zitten, want dan kan de nieuwe styliste evt. ontdekken wat er fout is en het is slecht voor je nagels als je ze er zelf af gaat halen.

succes met het zoeken van een goede studio.

kijk inderdaad eens op deze page, wie weet vind je wat.

Esther