Te grote duim

• Kim

Help!!

Vraagje, ik heb gister een kennis van mij een nieuwe set gegeven. Haar nagels waren heel breed. Zo breed dat ik voor de duim geen tip had.

Ze had naturel en ik dacht dat ik de duim wel met een sjabloon kon doen maar dat zag er natuurlijk heel apart uit bij de rest van haar nagels. Ik heb geprobeerd om nog een heel dun laagje witte acryl er over heen te doen maar dat was m helemaal niet.

Wat doen jullie in zo n geval?? Zijn er nog aparte maten die je kunt kopen???

Ze heeft morgen een bruiloft en ik wil heel graag nog iets met haar duimen doen.

Groetjes Kim

• helga

Hallo Kim,

Ik weet dat er aparte tips te koop zijn voor duimen, je zal alleen even moeten informeren waar, maar een goede groothandel zal ze wel hebben.

Groetjes helga

• Muriel

Een tip dat bedoeld is voor de grote teennagel is ook mogelijk.

Groetjes en succes,

Muriel

• yvon kvk

Hoi Kim

Inderdaad zijn er duimtips die men ook too-tips noemt ook hier zijn weer maten en vormen in. Wat je ook kunt doen is je sjabloon inknippen zodat hij past en een smile aanbrengen met een mengsel van naturel met een soft-white bijv. 3 naturel en 1 soft white (dit moet je even testen op een glastip voor de goede kleur) En dan de rest van de nagel met naturel.

Succes

Groetjes Yvon

• Kim

bedankt voor jullie tips. misschien is die acryl mengen ook wel een idee!!

• Jacqueline

Ze verkopen bij Mey Liang big tips speciaal voor brede (duim)nagels of voor tenen.

Ook is er tegenwoordig een tipknipper te koop voor big tips!

Ik heb hier ervaring mee en het werkt goed.

• yvon kvk

Hoi Jacqueline

Waar heb jij die speciale tipknipper gekocht ook bij Mey Liang??En wat kost hij?

groetjes Yvon

• Jacqueline

Ha Yvon,

Ja ik heb 'm vorige week bij Mey gekocht, toen was íe net nieuw binnen.

Het kost € 12,50 excl BTW.

Dat is het wel waard, want big tips met een schaar knippen (wat ik eerst deed) is toch niet zo succesvol!

Groet, Jacqueline

• yvon kvk

Bedankt voor de tip. Ik ga volgende week naar Hardenberg, dus dan kan ik hem gelijk meenemen!

groetjes Yvon

• Susanne in opleiding

Ik heb inderdaad ook die grote duimen al eens gehad. En heb toen ook extra grote tips gekocht. Het werkt goed moet ik zeggen. Ik weet toevallig dat je ze van Magnetic inderdaad ook kunt krijgen.