wie doet er mee met...

• Esther kvk

Sorry, was mn kvk vergeten erachter te zetten bij mn andere berichtjes.

Even een vraag… wie gaat er mee doen met de nationale nagelcompetitie van BT?

ik wil heel graag maar durf het nog niet door te zetten, stom he.

's ochtends heb je een french manicure en 's middags een 3d design met een thema.

thema weet ik niet.

je krijg ook een gratis wedstrijdtraining.

het lijkt me echt heel gaaf, maar vind het best wat.

ben benieuwd wi er nog meer meedoet.

alle merken kan je gebruiken, dus je hoeft niet perse met Oddessy of Pinnacle te werken.

Esther

BijoutifullYou.nl

• Susanne in opleiding

Ik zou het heel leuk vinden om aan zoiets mee te doen, maar ik weet zeker dat ik er nog niet goed genoeg voor ben en ik durf daarom niet.

Groetjes Susanne

• Esther kvk

het geeft helemaal niet als je nog niet zo goed bent of wat dan ook.

je moet in een bepaalde tijd een set opzetten en dan gaan ze kijken hoe of wat.

het is voor jezelf wel een goede training denk ik, je weet gelijk waar je nog aan moet werken.

ik zit echt te twijfelen want het lijkt me echt fantastisch.

Esther

• Susanne in opleiding

dus je moet zeg maar een set opzetten en daarna versieren met nail art. Of gaat het om de nagels op zich? Ik kan best leuke nail art maken maar ik weet zeker dat ik niet goed genoeg ben voor een nail art competitie. Ik denk dat ze daar wel streng zijn of valt dat wel mee? Het lijkt me inderdaad super om er aan mee te doen, maar ik zou het zelf denk ik nog niet echt durven. ik heb een paar dingen op mijn site staan bij foto's, maar ik denk dat dat niet goed genoeg is om mee te doen. www.studio-allure.nl maar als jij gaat meedoen….HEEEEEL veel suc-6!!!!

Groetjes Susanne

• Lokje KvK

Susanne als ik jou was zou ik toch een gokje wagen hoor.

Ik heb namelijk ff stiekum gekeken op je site en ik moet zeggen TOPPIE. Je doet echt niet onder voor de de deay hards hoor.

• Esther kvk

nee het zit zo, in de ochtend is er een ploeg die een set french manicure wit moet opzetten.

dat moet in een bepaalde tijd en dan gaat er een jury naar kijken.

in de middag is er dan een ploeg die 3d nailart moet maken onder een bepaald thema en weer in een bepaalde tijd.

voor jou zou het dus goed kunnen zijn, aangezien je net begonnen bent, om mee te doen aan die ochtend, dus french manicure.

Esther

• Esther kvk

trouwens….. moet zeggen dat je nailart er goed uitziet hoor……

heel leuk.

ik zou ook een gok wagen hoor. ben zelf toch ook steeds meer overtuigd om mee te gaan doen.

ik wil dan misschien wel voor beiden gaan maar weet het nog niet zeker.

maar een set french manicure opzetten kan je zag ik dus waarom niet proberen.

Esther

• Marianne kvk

Hoi Esther, ik zou het wel graag willen om mee te doen maar ik denk zelf dat ik er nu nog niet klaargestoomd voor ben. Ben nog maar net een jaartje aan de slag en het is geen fulltime job voor mij. Maar uh, die french moet je dan 1 hand sjablonen zetten en andere tips, zoals op je examen? Klopt het dat je dan ook nog in die tijd 1 hand moet lakken met een rode lak die de organisatie beschikbaar stelt?gr.Marianne

• Esther kvk

ja dat zou kunnen.

de regels hoor je geloof ik pas als je mee gaat doen.

met de 3d competitie wet ik wel, dat je thuis bij je model wel al een gladde basis mag opzetten.

dus bij voorbeeld nagels met een gekleurde acryl achtergrond.

het 3d design moet je daar opzetten en kan je dus zo gek maken als je wilt.

je kan evt. ook BTNails bellen voor info.

Esther

Esher

• Esther kvk

Aaaahh vind het best eng, maar heb me net per mail opgegeven voor de 3d fanatsy nailart competition.

Ben benieuwd of er nog plek is en dan maar horen welk thema.

Brrrr…. maar wel leuk.

Esther